PracaGrupypl.praca.dyskusjeNagroda (nie jubileuszowa) › Re: Nagroda (nie jubileuszowa)
  • Data: 2006-11-12 09:49:19
    Temat: Re: Nagroda (nie jubileuszowa)
    Od: "Any User" <a...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Jasne. Jednocześnie popełniając samobójstwo poprzez porażenie prądem albo
    > wybuch gazu. Samobójstwo i wysadzenie w powietrze pół dzielnicy.
    > Sam se kop.

    Znowu starasz się znaleźć dziurę w całym. Możliwości, że podwładny zdaję
    sobie jawnie sprawę, że wykonując polecenie, ryzykuje własne życie, lub
    życie osób, na których mu osobiście zależy (ale tylko tych), nie brałem pod
    uwagę. Myślę, że to mogłaby być okoliczność pozwalająca mu na uchylenie się
    od obowiązku wykonania polecenia i w konsekwencji zlecenia go komuś innemu.

    I ponownie, można w powyższym znowu wynaleźć jakąś dziurę. Tyle, że ja
    celowo staram się generalizować i upraszczać, bo inaczej to jest
    rozmienianie wszelkich idei i rozwiązań na drobne.