PracaGrupypl.praca.dyskusjeNadchodzi normalność › Re: Nadchodzi normalność
  • Data: 2009-02-17 20:12:49
    Temat: Re: Nadchodzi normalność
    Od: "Jurek M" <m...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gnenqs$e32$1@news.dialog.net.pl...

    > Co to znaczy "mną zarządzać"?

    Gdzieś słyszałem taki termin jak "zarządzanie zasobami ludzkimi" ;)
    Pracodawca zawsze będzie postrzegał pracownika jako "zasób", pod kątem
    przydatności...

    > I nie zatrudnienie mnie interesuje tylko forsa na życie. Jakbym był bogaty

    Po co Ci forsa?
    Będziesz ją jadł?

    > do obrzydliwości z domu, to u żadnego frajera roboty bym nie brał.
    > Nie żyje się by pracować, tylko pracuje by żyć.

    Żeby konsumować. Jakoś wszyscy to pomijają.
    Cały mechanizm, relacje typu pracodawca-pracownik też napędza konsumpcja.
    Od tego wszystko się zaczyna.
    W sumie życie opiera się na konsumpcji.
    Bez sensu to wszystko...

    Jurek M.