PracaGrupypl.praca.dyskusjeNadchodzi normalność › Re: Nadchodzi normalność
  • Data: 2009-02-17 22:05:57
    Temat: Re: Nadchodzi normalność
    Od: "Jackare" <...@s...uk.de.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > OK. Wyjaśniam więc dla mniej lotnych oraz dla ciebie, puchatku.
    > Chodzi o poszanowanie i przestrzeganie cywilizowanych zasad współżycia
    > społecznego, szacunek dla godności ludzkiej, nie wkraczanie w obszar
    > prostactwa i prymitywnego wykorzystywania przewagi w ramach istniejącej
    > zależności.
    > Teraz każdemu powinno wystarczyć.
    >
    > --
    > Jotte

    Ja mam wrażenie że dla większości tutaj jest to zrozumiałe. Od prymitywnego
    wykorzystywania przewagi jest tu Patryk Włos aka Any User, odnoszę natomiast
    wrażenie że takim właśnie działanie jest wg Ciebie próba normalnego
    zwolnienia pracownika przez pracodawcę. Tak się po prostu dzieje.
    Najczęściej nawet nikt tego nie chce, ale dzieje się tak z konieczności.
    --
    Jackare