PracaGrupypl.praca.dyskusjeNadchodzi normalność › Re: Nadchodzi normalność
  • Data: 2009-02-17 21:24:30
    Temat: Re: Nadchodzi normalność
    Od: "Jackare" <...@s...uk.de.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Normalna sytuacja. Nie ma żadnej uzasadnionej argumentacji
    > Dojechałem dotąd, choć było to męczące.
    > Ale wiesz, tu chyba pora skończyć.
    > Coś???
    > Człowiek to dla ciebie COŚ???
    > Jesteś obrzydliwy.
    > Lepiej mi nie stań na drodze, bo mogę COŚ potrącić albo przejechać.
    > A niech sobie nawet spoiler porysuję czy reflektor zbiję.

    Jotte czepiasz się słów. COŚ to zasób. W tym konkretnym przykładzie zasobem
    jest stanowisko pracy na które składa się pracownik lub kilku pracowników i
    całe wyposażenie tego stanowiska.
    Zauważ że nigdzie nie napisałem że taka redukcja ma nastąpić z pominięciem
    praw przysługujących pracownikom.
    --
    Jackare