PracaGrupypl.praca.dyskusjeNadchodzi normalność › Re: Nadchodzi normalność
    From: darjerz <darjerz!s...@p...onet.!spam.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Nadchodzi normalność
    Date: Wed, 18 Feb 2009 16:30:26 +0100

    Dnia 02/18/2009 01:54 PM, Emka napisał:

    > No tak, ale jeśli masz niski podatek CIT, to zostaje Ci jako
    > przedsiębiorcy więcej kasy na wypłaty dla pracowników oraz na inwestycje
    > bez konieczności zaciągania kredytów na lichwiarskich warunkach. Ergo -
    > nie zarabiają banki (bo nie muszą, zresztą istnienie banków, z punktu
    > widzenia potrzeb konsumpcyjnych nie jest konieczne dla istnienia
    > społeczeństwa ;-), firma jest lepiej doposażona, warunki pracy lepsze no
    > i przede wszystkim więcej zarabiają pracownicy. Ergo - większa kasa
    > idzie na konsumpcję. Ergo - aby zaspokoić większą konsumpcję, musi
> [...]
    Jest tylko 1 ale . Polscy pracodawcy (tu zaznaczam, że nie wszyscy
    zdarzają się wyjątki) przedkładają konsumpcje nad .... dobro
    pracownika i nie liczę na to, że w wyniku zmniejszenia podatków
    nadwyżką "podzielą się" z pracownikiem.
    Wydaje mi się, że ważniejsza będzie nowa fura czy plazma, na 2
    miejscu inwestycja w firme a pracownik będzie na szarym końcu tej listy.
    --
    \\||// pozdrawiam | OUTLOKOWICZE wiecie co to MIME? |
    <@____&~ DARJERZ | Ustawcie proszę prawidłowe kodowanie !|