PracaGrupypl.praca.dyskusjeNa zmywak do Tallin-a,czarne wizje o pracy Polaków na terenie byłego ZSRR spełniają się › Re: Na zmywak do Tallin-a,czarne wizje o pracy Polaków na terenie byłego ZSRR spełniają się
    From: "Any User" <a...@m...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Na zmywak do Tallin-a,czarne wizje o pracy Polaków na terenie byłego
    ZSRR spełniają się
    Date: Mon, 23 Oct 2006 00:22:56 +0200

    > To jakim cudem maja wyzsze od Polski PKB na glowe, ktore oznacza, ze jedna
    > osoba wytwarza tam przecietnie wiecej wartosci dodanej niz w PL?

    Źle mnie zrozumiałaś. Owszem, są znacznie lepiej zorganizowani, dzięki czemu
    w danej jednostce czasu mogą wytworzyć więcej. Jednak poświęcają
    zdecydowanie zbyt mało czasu na wytwarzanie, a zbyt dużo zwyczajnie tracą,
    co jest zwyczajnie nieefektywne. Gdyby im wdrożyć polski system zarządzania,
    z jednoczesnym zastosowaniem ich przewagi technologiczno-jakiejśtam, mogli
    by wytwarzać kilkakrotnie więcej.