PracaGrupypl.praca.dyskusjeNa zmywak do Tallin-a,czarne wizje o pracy Polaków na terenie byłego ZSRR spełniają się › Re: Na zmywak do Tallin-a,czarne wizje o pracy Polaków na terenie byłego ZSRR spełniają się
  • Data: 2006-10-22 23:18:37
    Temat: Re: Na zmywak do Tallin-a,czarne wizje o pracy Polaków na terenie byłego ZSRR spełniają się
    Od: Immona <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora

    Any User wrote:

    > Źle mnie zrozumiałaś. Owszem, są znacznie lepiej zorganizowani, dzięki
    > czemu w danej jednostce czasu mogą wytworzyć więcej. Jednak poświęcają
    > zdecydowanie zbyt mało czasu na wytwarzanie, a zbyt dużo zwyczajnie
    > tracą, co jest zwyczajnie nieefektywne. Gdyby im wdrożyć polski system
    > zarządzania, z jednoczesnym zastosowaniem ich przewagi
    > technologiczno-jakiejśtam, mogli by wytwarzać kilkakrotnie więcej.

    Celem firmy nie jest wytwarzanie jak najwiecej, tylko wytwarzanie tyle,
    ile da sie sprzedac i choc firma poszukuje zawsze nowych zlecen i nowych
    klientow, to gdy w danym momencie ma jakas ilosc odbiorcow, ktora
    zapewnia firmie dostatni byt, a zapotrzebowanie da sie zrealizowac
    pracujac w zrelaksowanym tempie, to nie ma potrzeby robic wiecej.
    Oczywiscie gdy jakas osoba na dluzsza mete zupelnie nic nie robi z raku
    roboty, to znaczy, ze jej stanowisko jest niepotrzebne, ale zachodnie
    firmy dawno odkryly, ze uciecie zatrudnienia do poziomu, na ktorym
    wszyscy zatrudnieni musza gonic z wywieszonym jezorem bez chwili
    wytchnienia to zla strategia, bo obniza sie jakosc pracy, a ludzie
    odchodza - co w gospodarce z bezrobociem w okolicach 5% jest powaznym
    problemem dla firmy.

    I.

    --
    http://nz.pasnik.pl