PracaGrupypl.praca.dyskusjeNa zmywak do Tallin-a,czarne wizje o pracy Polaków na terenie byłego ZSRR spełniają się › Re: Na zmywak do Tallin-a,czarne wizje o pracy Polaków na terenie byłego ZSRR spełniają się
  • Data: 2006-10-23 08:49:12
    Temat: Re: Na zmywak do Tallin-a,czarne wizje o pracy Polaków na terenie byłego ZSRR spełniają się
    Od: Immona <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora

    Any User wrote:

    > Oczywiście, że takie rzeczy mi się mieszczą w głowie. Nie mieści mi się
    > już niestety sposób, w jaki ich lubienie tych rzeczy przekłada się na
    > zgodę ich szefów na takie postępowanie. Przecież w Polsce pracownicy też
    > takie rzeczy lubią, a mimo to mogą sobie lubić i muszą pracować
    > efektywnie, albo będą mogli swoje lubienie realizować 24/7 już bez
    > konieczności chodzenia do pracy...

    W Polsce po prostu w wielu miejscach nie jest normalnie. A to, jaik
    bardzo jest nienormalnie, wielu ludzi odkrywa dopiero wtedy, gdy ma
    szanse porownac to z normalnoscia.

    (Any, jestes dla mnie zagadka. Albo jestes trollem i w takim przypadku
    jestes niesamowicie dobrym trollem i budzisz moj podziw, albo jestes
    prawdziwy i wtedy momentami robi mi sie bardzo smutno, ze istnieja tacy
    ludzie; w kazdym razie powyzszy Twoj post sprawil, ze za bardzo zaczelam
    podejrzewac wersje trolla i w zwiazku z tym nie bede juz odpisywac na
    Twoje posty, do wyjasnienia tej zagadki.)

    I.

    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :)