PracaGrupypl.praca.dyskusjeNa zmywak do Tallin-a,czarne wizje o pracy Polaków na terenie byłego ZSRR spełniają się › Re: Na zmywak do Tallin-a,czarne wi zje o pracy Polaków na terenie by3ego ZSR R spe3niaj? sie
  • Data: 2006-10-23 05:44:42
    Temat: Re: Na zmywak do Tallin-a,czarne wi zje o pracy Polaków na terenie by3ego ZSR R spe3niaj? sie
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: ktos [Sun, 22 Oct 2006 21:37:03 +0200]:

    > Czy pracujac na umowe o dzielo
    > - jezdisz lepszymi drogami?
    > - mozesz liczyc na sprawna policje?
    > - benzyne bez akcyzy kupisz?
    > - nowy samochod?

    Pytanie jest źle sformułowane. Prawidłowe brzmi:
    Czy pracując na umowę o dzieło:
    - sponsorujesz życie lewym rencistom
    - współfinansujesz marmurowe posadzki ZUSów
    - pomagasz rządowi jeździć nowymi samochodami
    - współfinansujesz świątynie opatrzności
    - dorzucasz się do szkolnych pomysłów Giertycha
    i tak dalej...

    Ja mogę płacić ZUSy i podatki, nawet wysokie, czemu nie - ale
    *wyłącznie* pod warunkiem sensownego ich wykorzystywania. A
    w tej chwili to pardon, wolę sobie sama za poszczególne rzeczy
    zapłacić niż wrzucać forsę do czarnej dziury.

    Kira

    --
    /(o\ http://kira.kameleon.net.pl :: http://cyber-girl.net
    \o)/ :: GG 1565217 :: I am what I am, I do what I want ::