PracaGrupypl.praca.dyskusjeNa zmywak do Tallin-a,czarne wizje o pracy Polaków na terenie byłego ZSRR spełniają się › Re: Na zmywak do Tallin-a,czarne wizje o pracy Polaków na terenie byłego ZSRR spełniają się
  • Data: 2006-10-23 09:51:27
    Temat: Re: Na zmywak do Tallin-a,czarne wizje o pracy Polaków na terenie byłego ZSRR spełniają się
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 22 Oct 2006 10:33:07 +0000 (UTC), Samotnik
    <s...@W...samotnik.art.pl>
    w <s...@s...local> napisał:

    [ ... ]
    > w 24 dni - 7200 zł. Na jednego to daje 3600 na łeb. Bez podatków, do
    > łapki. A to byli ci tańsi. I to nie Warszawa, tylko niespełna 200-tys
    > miasto na południu Polski, gdzie 1200 zł, które na nich wydałem, to
    > zarabiają na miesiąc programiści i inżynierowie z doświadczeniem.

    I dlatego w ramach regulacji rynku programista z doświadczeniem przenosi
    się do większego miasta na południu Polski, tak 800 - 1000 tysięcy
    mieszkańców, dla ułatwienia dodam, Wrocław albo Kraków, gdzie ma szanse
    wyciągnąć więcej niż 1200 na rękę, a jego były pracodawca z miasta 200k
    niech się martwi i wyciąga wnioski.

    ja czyli jakub
    Revoke.