PracaGrupypl.praca.dyskusjeNa zmywak do Tallin-a,czarne wizje o pracy Polaków na terenie byłego ZSRR spełniają się › Re: Na zmywak do Tallin-a,czarne wizje o pracy Polaków na terenie by3ego ZSRR spe3niaj? sie
  • Data: 2006-10-23 09:31:43
    Temat: Re: Na zmywak do Tallin-a,czarne wizje o pracy Polaków na terenie by3ego ZSRR spe3niaj? sie
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte napisał(a):

    [...]

    > Ja nie interesuję się armią, jestem też już za stary na karierę w tej
    > organizacji, a mimo to płacę na nią i nie mogę powiedzieć aby mi to zwisało
    > i powiewało.

    No dobrze, płacisz. Ja zapewne też, bo podatki to płacę (jedynie ZUSu unikam
    jak mogę). I teraz pytanie - skoro nie masz kontroli nad tym na co i jak
    pieniądze publiczne są redystrybuowane, to co zmieni fakt, że Ci to nie
    będzie 'zwisać i powiewać'? Ja sobie wolę tym po prostu umysłu nie zaprzątać
    i zająć się w tym czasie czymś bardziej konstruktywnym.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl