PracaGrupypl.praca.dyskusjeNa zmywak do Tallin-a,czarne wizje o pracy Polaków na terenie byłego ZSRR spełniają się › Re: Na zmywak do Tallin-a,czarne wizje o pracy Polaków na terenie byłego ZSRR spełniają się
  • Data: 2006-10-23 09:53:58
    Temat: Re: Na zmywak do Tallin-a,czarne wizje o pracy Polaków na terenie byłego ZSRR spełniają się
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 22 Oct 2006 12:33:45 +0200, Any User <a...@m...com>
    w <ehfhea$19sk$1@news2.ipartners.pl> napisał:

    > Może. Ale to NASZ kraj. W tym i Twój.
    >
    > Nie zamierzam gadać o takich rzeczach, jak patriotyzm, edukacja na koszt
    > podatnika itp., ale to po prostu nasza Ojczyzna i przynajmniej ja tu wolę
    > zostać, wśród swoich rodaków i swoich (naszych) zasad życiowych.

    Skoro jednak wyskaujesz z takimi bzdetami, to jednak rozwiń.
    Jakich zasad życiowych? Upodlić pracownika i zrobićmu wodę z mózgu tak,
    żeby zapierdalał za minimum, jednocześnie kradnąć co się da pracodawcy?
    Ja dziękuję za coś takiego, i wolę jednak inną etykę pracy i
    postępowania z ludźmi. Jak równy z równym.

    ja czyli jakub
    Revoke.