PracaGrupypl.praca.dyskusje › Na zmywak do Tallin-a,czarne wizje o pracy Polaków na terenie byłego ZSRR spełniają się

  • 31. Data: 2006-10-22 20:25:48
    Temat: Re: Re: Na zmywak do Tallin-a,czarne wizje o pracy Polaków na terenie by3ego ZSRR spe3niaj? sie
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Dnia Sun, 22 Oct 2006 21:37:03 +0200, ktos napisał(a):

    > Danina jaka oddajesz na cale to rozbestwione towarzystwo to nie tylko
    > ZUS i podatek dochodowy, nie tylko VAT i akcyza ale tez np. fundusze unijne.

    no i fajnie, tylko że w chwili obecnej nas na to wszystko zwyczajnie nie
    stać bo przez to że jest tak dużo, wiele osób nie płaci, a jak nie
    płaci dużo to ci co płaca muszą płacić jeszcze więcej :(

  • 32. Data: 2006-10-22 20:32:39
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    <cut>Większość się jednak nadaje, potrzebuje jeździć i sprawy z tym
    > związane obchodzą ich żywotnie.
    <cut>
    Wiekszosc? Skad te dane? Ja auta nie mam, choc mnie na nie stac, mam sporo
    znajomych ktorzy maja tak samo jak ja, wiekszosc z nich auta nie ma i miec
    nie chce, w zwiazku z tym te sprawy w ogole nas nie obchodza. Prawde
    powiedziawszy gros moich znajomych (niezle zarabiajacych) nie ma fury i nie
    przewiduje takowej w najblizszym czasie. Nie zeby to bylo istotne, ot tha
    pytam dla podtrzymania dyskusji;)

  • 33. Data: 2006-10-22 20:34:26
    Temat: Re: Na zmywak do Tallin-a,czarne wizje o pracy Polaków na terenie byłego ZSRR spełniają się
    Od: camel <g...@f...gotdns.com>

    On 2006-10-22 16:51:29 +0200, jerry <...@i...pl> said:

    > Nic, ocieplać budynki też ktoś musi, także w Estoni.

    > Widocznie jesteś cienki jak dupa węża. To, że marnie zarabiasz to nie
    > kwestia kraju.

    Serio tak myślisz? A więc większość rodaków musi być taka (w twojej
    ocenie). Gratuluję rozeznania.

    > Sam jesteś chujowy

    > W drogę. Nikt nie zapłacze. Zapewniam.

    Tak mi się po cichutku wydaje, że za parę lat miliony rodaków na
    wyłudzonych rentach i emeryturach "pomostowych" jednak zapłaczą... Kto
    ich utrzyma? Z tacy?

    camel[OT]

    --
    -Never suspect conspiracy if incompetence could achieve the same result.

  • 34. Data: 2006-10-22 20:37:29
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    On Sun, 22 Oct 2006 21:37:03 +0200, ktos wrote:

    >Czy pracujac na umowe o dzielo

    Gdy "pracujesz na umowę o dzieło" zostaje Ci więcej pieniędzy w
    kieszeni i dlatego:

    >- jezdisz lepszymi drogami?

    - stać Cię na zapłacenie za przejazd autostradą, zakup samochodu
    terenowego

    >- mozesz liczyc na sprawna policje?

    - stać Cię na przeprowadzkę w bezpieczniejszą okolicę, założenie
    systemów alarmowych, kamer oraz wynajęcie agencji ochrony

    >- benzyne bez akcyzy kupisz?

    - zakup większej ilości benzyny

    >- nowy samochod?

    - zakup nowego samochodu dostosowanego do warunków drogowych
    panujących w Polsce

    >Danina jaka oddajesz na cale to rozbestwione towarzystwo to nie tylko
    >ZUS i podatek dochodowy, nie tylko VAT i akcyza ale tez np. fundusze unijne.

    Dlatego ja, beneficjent owych, cieszę się że są na świecie ludzie tacy
    jak Ty. Mój 55-letni wujek (rencista strukturalny, prywanie alkoholik
    od około 40 lat) również szanuje ludzi takich jak Ty, ponieważ
    comiesięczna renta strukturalna (nieco ponad 1700 zł - nie dałem rady
    załatwić więcej :-() wystarcza mu na realizację jego życiowych, jakże
    finezyjnych zainteresowań dotyczących badań empirycznych nt. wpływu
    etanolu na stany świadomości i postrzeganie świata.

    Niniejszym dziękujemy!

    --
    pozdrawiam
    Bremse

    Aha, o wujka się nie martw - jakby się coś działo, to postaram się
    załatawić mu najlepszą możliwą państwową opiekę medyczną :-)

  • 35. Data: 2006-10-22 21:07:01
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    a jak sie zalatwia renty strukturalne?

  • 36. Data: 2006-10-22 21:10:23
    Od: camel <g...@f...gotdns.com>

    On 2006-10-22 22:32:39 +0200, "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> said:

> [...]
    > fury i nie przewiduje takowej w najblizszym czasie. Nie zeby to bylo
    > istotne, ot tha pytam dla podtrzymania dyskusji;)

    A uchyl rąbka tajemnicy - co to za grupa? Amisze czy co?

    camel[OT]

    --
    -Never suspect conspiracy if incompetence could achieve the same result.

  • 37. Data: 2006-10-22 21:51:53
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Jotte napisał(a):

    > A kogo to obchodzi? Nie nadajesz się nawet do prowadzenia auta - Twoja
    > sprawa.

    Wiesz. Jakby to był mój wybór, to bym wolał jednak mieć normalnie
    funkcjonujący wzrok. Ale że nie mam, to mi w tym momencie pozwól, że będę
    także dostrzegać pozytywne aspekty takiego stanu rzeczy (np. odpowiednia
    kategoria na komisji wojskowej, czy brak konieczności martwienia się o
    akcyzę na paliwo :).

    Zawsze możecie mi przecież dołożyć, że przecież i tak tą akcyzę płacę,
    bo każdy towar do sklepu trzeba dowieźć, a za to z kolei tak czy siak
    w końcu zapłaci klient. :)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 38. Data: 2006-10-22 22:01:37
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    Any User wrote:

    > Tak, właśnie takich. Wiem mniej więcej, jak się pracuje w GB i myślę, że
    > nie byłbym szczęśliwy wśród tamtejszych flegmatyków o niemalże zerowej
    > wydajności pracy. Poważnie mówię, oni są tak nieefektywni, że szok!

    To jakim cudem maja wyzsze od Polski PKB na glowe, ktore oznacza, ze
    jedna osoba wytwarza tam przecietnie wiecej wartosci dodanej niz w PL?

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :)

  • 39. Data: 2006-10-22 22:22:56
    Od: "Any User" <a...@m...com>

    > To jakim cudem maja wyzsze od Polski PKB na glowe, ktore oznacza, ze jedna
    > osoba wytwarza tam przecietnie wiecej wartosci dodanej niz w PL?

    Źle mnie zrozumiałaś. Owszem, są znacznie lepiej zorganizowani, dzięki czemu
    w danej jednostce czasu mogą wytworzyć więcej. Jednak poświęcają
    zdecydowanie zbyt mało czasu na wytwarzanie, a zbyt dużo zwyczajnie tracą,
    co jest zwyczajnie nieefektywne. Gdyby im wdrożyć polski system zarządzania,
    z jednoczesnym zastosowaniem ich przewagi technologiczno-jakiejśtam, mogli
    by wytwarzać kilkakrotnie więcej.

  • 40. Data: 2006-10-22 22:29:30
    Od: Jarek Hirny <a...@h...pl>

    A screaming came across the sky, when Any User wrote:

> [...]
    > z jednoczesnym zastosowaniem ich przewagi technologiczno-jakiejśtam, mogli

    No jacy głupi ci Anglicy. Tylko jak to jest, że przy swojej niewydolności
    są kilka razy bogatsi od jakże wydajnie pracujących i zarządzanych Polaków?

    Jarek
    --
    http://hell.pl/agnus/