PracaGrupypl.praca.dyskusje › Na zmywak do Tallin-a,czarne wizje o pracy Polaków na terenie byłego ZSRR spełniają się

  • 21. Data: 2006-10-22 13:36:15
    Temat: Re: Na zmywak do Tallin-a,czarne wizje o pracy Polaków na terenie by3ego ZSRR spe3niaj? sie
    Od: "zak" <z...@p...pl>

    > Skoro Ci obciążenia podatkowe wynikające z um. o pracę nie pasują, to
    > zmień
    > formę umowy. Ja grzecznie mówię na wstępie, że chciałbym tylko um. o
    > dzieło,
    > nawet jeżeli oferują mi um. o pracę i pracodawcy zazwyczaj na to idą.
    >
    > Ale oczywiście musisz sam sobie odpowiedzieć, czy przywileje wynikające
    > z um. o pracę to coś bez czego możesz się obyć, czy nie. :)

    myslisz ze nie proponowalem ?? po prostu w firmach ktore lepiej placa
    (zazwyczaj tych wiekszych - moja ma 500 specjalistow tylko w polsce)
    nie masz wyboru, jest tylko umowa o prace

  • 22. Data: 2006-10-22 13:55:39
    Temat: Re: Na zmywak do Tallin-a,czarne wizje o pracy Polaków na terenie by3ego ZSRR spe3niaj? sie[OT]
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    zak napisał(a):
    > +jakies grosze za akcyze na alkochol .
    ^^^^^^^^^
    choć dyslektykom jestem to to normalnie po oczach koli

  • 23. Data: 2006-10-22 14:51:29
    Temat: Re: Na zmywak do Tallin-a,czarne wizje o pracy Polaków na terenie byłego ZSRR spełniają się
    Od: jerry <...@i...pl>

    > Cóż w tym dziwnego?
    Nic, ocieplać budynki też ktoś musi, także w Estoni.

    > Mój kolega pracuje w Czechach w branży IT i zarabia 3 razy tyle co ja
    > pracując w Polsce na podobnym stanowisku.

    Widocznie jesteś cienki jak dupa węża. To, że marnie zarabiasz to nie
    kwestia kraju.

    > Polska to chujowy kraj.
    Sam jesteś chujowy

    > Czas na emigrację.
    W drogę. Nikt nie zapłacze. Zapewniam.

  • 24. Data: 2006-10-22 16:25:20
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ehfhea$19sk$1@news2.ipartners.pl Any User
    <a...@m...com> pisze:

    > Nie zamierzam gadać o takich rzeczach, jak patriotyzm, edukacja na koszt
    > podatnika itp., ale to po prostu nasza Ojczyzna i przynajmniej ja tu wolę
    > zostać, wśród swoich rodaków i swoich (naszych) zasad życiowych.

    Czy takich może:
    <cit>
    Zużyty pracownik nadaje się do wymiany, gdyż pożytku
    już z niego nie będzie. I to nie dlatego, że nie będzie chciał - on już po
    prostu nie będzie w stanie...
    </cit>

    Albo takich:
    <cit>
    Po to jest okres próbny, aby narzucać delikwentowi stopniowo coraz szybsze
    tempo pracy, aż przestanie się wyrabiać.
    </cit>

    Ewentualnie takich:
    <cit>
    Chcesz mieć kasę na luksusy, to poświęcaj się dla firmy,
    zostań dostrzeżony, awansuj i miej. Najlepiej to każdemu robolowi kokosy
    dawać za to tylko, że raczy popracować przez 8 godzin...
    </cit>

    A może takich:
    <cit>
    Nie może być w końcu tak, że każdy by sobie jeździł na wczasy, bo skąd
    pracodawcy mają na takie
    fanaberie brać pieniądze?
    </cit>

    --
    Jotte

  • 25. Data: 2006-10-22 16:53:06
    Od: "Any User" <a...@m...com>

    > Czy takich może:
    > Albo takich:
    > Ewentualnie takich:
    > A może takich:

    Tak, właśnie takich. Wiem mniej więcej, jak się pracuje w GB i myślę, że nie
    byłbym szczęśliwy wśród tamtejszych flegmatyków o niemalże zerowej
    wydajności pracy. Poważnie mówię, oni są tak nieefektywni, że szok!

    No a przede wszystkim, to jednak kwestie związane z Ojczyzną...

  • 26. Data: 2006-10-22 17:41:09
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ehg7lj$1lud$1@news2.ipartners.pl Any User
    <a...@m...com> pisze:

    > Tak, właśnie takich.
    Mam zatem szczerą nadzieję, że w takich właśnie warunkach będziesz wiele lat
    pracował. Uczciwie na to zasługujesz.

    > Wiem mniej więcej, jak się pracuje w GB i myślę, że
    > nie byłbym szczęśliwy wśród tamtejszych flegmatyków o niemalże zerowej
    > wydajności pracy. Poważnie mówię, oni są tak nieefektywni, że szok!
    Że też ten kraj w ogóle istnieje!

    > No a przede wszystkim, to jednak kwestie związane z Ojczyzną...
    Taaa...
    Ojczyzny, gdzie Polak służąc jak pies obcokrajowcowi po własnym rodaku
    jeździ dla kasy.

    Jotte

  • 27. Data: 2006-10-22 18:10:55
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    jerry napisał(a):

    > Nic, ocieplać budynki też ktoś musi, także w Estoni.

    > Widocznie jesteś cienki jak dupa węża. To, że marnie zarabiasz to nie
> [...]
    amen

  • 28. Data: 2006-10-22 19:37:03
    Od: ktos <b...@k...onet.pl>

    Wojciech Bańcer napisał(a):
> [...]
    > nawet jeżeli oferują mi um. o pracę i pracodawcy zazwyczaj na to idą.

    Czy pracujac na umowe o dzielo
    - jezdisz lepszymi drogami?
    - mozesz liczyc na sprawna policje?
    - benzyne bez akcyzy kupisz?
    - nowy samochod?
    Danina jaka oddajesz na cale to rozbestwione towarzystwo to nie tylko
    ZUS i podatek dochodowy, nie tylko VAT i akcyza ale tez np. fundusze unijne.

  • 29. Data: 2006-10-22 19:42:15
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    ktos napisał(a):

    [...]

    > Czy pracujac na umowe o dzielo
    > - jezdisz lepszymi drogami?
    > - mozesz liczyc na sprawna policje?
    > - benzyne bez akcyzy kupisz?
    > - nowy samochod?

    Z powodu wady wzroku nie mogę prowadzić samochodu i cała ta szopka z
    paliwami zwisa mi i powiewa. :)

    > Danina jaka oddajesz na cale to rozbestwione towarzystwo to nie tylko
    > ZUS i podatek dochodowy, nie tylko VAT i akcyza ale tez np. fundusze unijne.

    Ofkors. Bo VATu i akcyz to nie ma w innych krajach. Siur. :)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 30. Data: 2006-10-22 20:09:30
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:slrnejnicn.6qp.proteus@ender.elsat.net.pl Wojciech
    Bańcer <p...@p...pl> pisze:

    > Z powodu wady wzroku nie mogę prowadzić samochodu i cała ta szopka z
    > paliwami zwisa mi i powiewa. :)
    A kogo to obchodzi? Nie nadajesz się nawet do prowadzenia auta - Twoja
    sprawa. Większość się jednak nadaje, potrzebuje jeździć i sprawy z tym
    związane obchodzą ich żywotnie.

    Jotte