PracaGrupypl.praca.dyskusje › Na zmywak do Tallin-a,czarne wizje o pracy Polaków na terenie byłego ZSRR spełniają się

  • 41. Data: 2006-10-22 23:18:37
    Temat: Re: Na zmywak do Tallin-a,czarne wizje o pracy Polaków na terenie byłego ZSRR spełniają się
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    Any User wrote:

    > Źle mnie zrozumiałaś. Owszem, są znacznie lepiej zorganizowani, dzięki
    > czemu w danej jednostce czasu mogą wytworzyć więcej. Jednak poświęcają
    > zdecydowanie zbyt mało czasu na wytwarzanie, a zbyt dużo zwyczajnie
    > tracą, co jest zwyczajnie nieefektywne. Gdyby im wdrożyć polski system
    > zarządzania, z jednoczesnym zastosowaniem ich przewagi
    > technologiczno-jakiejśtam, mogli by wytwarzać kilkakrotnie więcej.

    Celem firmy nie jest wytwarzanie jak najwiecej, tylko wytwarzanie tyle,
    ile da sie sprzedac i choc firma poszukuje zawsze nowych zlecen i nowych
    klientow, to gdy w danym momencie ma jakas ilosc odbiorcow, ktora
    zapewnia firmie dostatni byt, a zapotrzebowanie da sie zrealizowac
    pracujac w zrelaksowanym tempie, to nie ma potrzeby robic wiecej.
    Oczywiscie gdy jakas osoba na dluzsza mete zupelnie nic nie robi z raku
    roboty, to znaczy, ze jej stanowisko jest niepotrzebne, ale zachodnie
    firmy dawno odkryly, ze uciecie zatrudnienia do poziomu, na ktorym
    wszyscy zatrudnieni musza gonic z wywieszonym jezorem bez chwili
    wytchnienia to zla strategia, bo obniza sie jakosc pracy, a ludzie
    odchodza - co w gospodarce z bezrobociem w okolicach 5% jest powaznym
    problemem dla firmy.

    I.

    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :)

  • 42. Data: 2006-10-23 05:44:42
    Temat: Re: Na zmywak do Tallin-a,czarne wi zje o pracy Polaków na terenie by3ego ZSR R spe3niaj? sie
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: ktos [Sun, 22 Oct 2006 21:37:03 +0200]:

    > Czy pracujac na umowe o dzielo
    > - jezdisz lepszymi drogami?
    > - mozesz liczyc na sprawna policje?
    > - benzyne bez akcyzy kupisz?
    > - nowy samochod?

    Pytanie jest źle sformułowane. Prawidłowe brzmi:
    Czy pracując na umowę o dzieło:
    - sponsorujesz życie lewym rencistom
    - współfinansujesz marmurowe posadzki ZUSów
    - pomagasz rządowi jeździć nowymi samochodami
    - współfinansujesz świątynie opatrzności
    - dorzucasz się do szkolnych pomysłów Giertycha
    i tak dalej...

    Ja mogę płacić ZUSy i podatki, nawet wysokie, czemu nie - ale
    *wyłącznie* pod warunkiem sensownego ich wykorzystywania. A
    w tej chwili to pardon, wolę sobie sama za poszczególne rzeczy
    zapłacić niż wrzucać forsę do czarnej dziury.

    Kira

    --
    /(o\ http://kira.kameleon.net.pl :: http://cyber-girl.net
    \o)/ :: GG 1565217 :: I am what I am, I do what I want ::

  • 43. Data: 2006-10-23 05:47:44
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Any User [Mon, 23 Oct 2006 00:22:56 +0200]:

    > Jednak poświęcają zdecydowanie zbyt mało czasu na wytwarzanie,
    > a zbyt dużo zwyczajnie tracą, co jest zwyczajnie nieefektywne.

    A bo widzisz, oni poza zapierdalaniem, lubią też mieć coś takiego
    jak życie prywatne, czas wolny i inne pierdoły, które ci się nie
    mieszczą najwyraźniej w głowie ;)

    Kira

  • 44. Data: 2006-10-23 05:49:40
    Od: ktos <b...@k...onet.pl>

    Wojciech Bańcer napisał(a):
    > ktos napisał(a):
    >
    > [...]
    >
    > Z powodu wady wzroku nie mogę prowadzić samochodu i cała ta szopka z
    > paliwami zwisa mi i powiewa. :)

    Rozumiem ze to krotkowzrocznosc i dlatego nie widzisz nic poza czubkiem
    wlasnego nosa, chociazby tego co mysli o jezdzeniu dziurawymi drogami
    twoja zona, w jakich warunkach beda sie uczyc/leczyc twoje dzieci.....

  • 45. Data: 2006-10-23 06:35:18
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "camel" <g...@f...gotdns.com> napisał w wiadomości

    > A uchyl rąbka tajemnicy - co to za grupa? Amisze czy co?

    LOL:) Nie,normalni ludzie, ktorzy po prostu nie koniecznie traktuja fure jak
    symbol statusu, komorke traktuja jak smycz, laptopa jako zwykle narzedzie
    pracy a nie wartosc dodana do zarobkow. JA osobiscie uwazam, ze samochod to
    ciezar (w moim przypadku) i wyjatkowo nietrafiona inwestycja.

  • 46. Data: 2006-10-23 06:54:05
    Od: "Any User" <a...@m...com>

    > A bo widzisz, oni poza zapierdalaniem, lubią też mieć coś takiego
    > jak życie prywatne, czas wolny i inne pierdoły, które ci się nie
    > mieszczą najwyraźniej w głowie ;)

    Oczywiście, że takie rzeczy mi się mieszczą w głowie. Nie mieści mi się już
    niestety sposób, w jaki ich lubienie tych rzeczy przekłada się na zgodę ich
    szefów na takie postępowanie. Przecież w Polsce pracownicy też takie rzeczy
    lubią, a mimo to mogą sobie lubić i muszą pracować efektywnie, albo będą
    mogli swoje lubienie realizować 24/7 już bez konieczności chodzenia do
    pracy...

  • 47. Data: 2006-10-23 07:08:46
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    ktos napisał(a):

    > Rozumiem ze to krotkowzrocznosc i dlatego nie widzisz nic poza czubkiem
    > wlasnego nosa,

    Nie. Nie rozumiesz.

    > chociazby tego co mysli o jezdzeniu dziurawymi drogami twoja zona,
    > w jakich warunkach beda sie uczyc/leczyc twoje dzieci.....

    Jakbyś nie zauważył, to prywatni lekarze i prywatne szkoły istnieją. To nie
    jest tak, że o swoich bliskich można zadbać wyłącznie poprzez opłacanie ZUS,
    co zdajesz się sugerować.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 48. Data: 2006-10-23 08:49:12
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    Any User wrote:

> [...]
    > takie rzeczy lubią, a mimo to mogą sobie lubić i muszą pracować
    > efektywnie, albo będą mogli swoje lubienie realizować 24/7 już bez

    W Polsce po prostu w wielu miejscach nie jest normalnie. A to, jaik
    bardzo jest nienormalnie, wielu ludzi odkrywa dopiero wtedy, gdy ma
    szanse porownac to z normalnoscia.

    (Any, jestes dla mnie zagadka. Albo jestes trollem i w takim przypadku
    jestes niesamowicie dobrym trollem i budzisz moj podziw, albo jestes
    prawdziwy i wtedy momentami robi mi sie bardzo smutno, ze istnieja tacy
    ludzie; w kazdym razie powyzszy Twoj post sprawil, ze za bardzo zaczelam
    podejrzewac wersje trolla i w zwiazku z tym nie bede juz odpisywac na
    Twoje posty, do wyjasnienia tej zagadki.)

    I.

    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :)

  • 49. Data: 2006-10-23 08:57:00
    Od: "Any User" <a...@m...com>

    > W Polsce po prostu w wielu miejscach nie jest normalnie. A to, jaik bardzo
    > jest nienormalnie, wielu ludzi odkrywa dopiero wtedy, gdy ma szanse
    > porownac to z normalnoscia.

    Nie bardzo rozumiem Twoją myśl, ale w świetle poniższego po prostu to
    przemyślę na spokojnie samodzielnie.

    > podejrzewac wersje trolla i w zwiazku z tym nie bede juz odpisywac na
    > Twoje posty, do wyjasnienia tej zagadki.)

    No problem.

  • 50. Data: 2006-10-23 08:57:11
    Od: IP <m...@w...pl>

    Tomek napisał(a):

    > to nie kraj jest chu.. tylko ludzie go zamieszkujący.
    > Chcesz to jedź dorabiaj się i nie obrażaj mojego kraju. Nikt cię tu
    > przecież nie trzyma na siłę więc spi....
    Czyli kraj jest super tylko narod hujowy ? :)