PracaGrupypl.praca.dyskusje › inzynier serwisu (praca wyjazdowa) - zarobki?

  • 1. Data: 2006-10-21 19:22:04
    Temat: inzynier serwisu (praca wyjazdowa) - zarobki?
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Witam,
    jakich zarobkow mozna sie spodziewac na wymienionym stanowisku,
    jezeli jest to praca typowo wyjazdowa (okolo 3/4 czasu w terenie),
    dotyczy specjalistycznego sprzetu, pracuje sie najczesciej w
    warunkach atmosferycznych i bardzo czesto na wysokosciach?

  • 2. Data: 2006-10-21 21:26:26
    Temat: Re: inzynier serwisu (praca wyjazdowa) - zarobki?
    Od: "zasiu" <z...@w...gower.peel>

> [...]
    > dotyczy specjalistycznego sprzetu, pracuje sie najczesciej w
    > warunkach atmosferycznych i bardzo czesto na wysokosciach?

    Jaka branza?

    /sz

  • 3. Data: 2006-10-21 21:56:20
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    zasiu wrote:

    > Jaka branza?

    zwiazana z energetyka

  • 4. Data: 2006-10-21 22:47:18
    Od: MK <X...@p...fm>

    MarcinF napisał(a):
> [...]
    > dotyczy specjalistycznego sprzetu, pracuje sie najczesciej w
    > warunkach atmosferycznych i bardzo czesto na wysokosciach?
    Ja peacuje w IT serwis HP, IBM, FSC, na terenie województwa
    mazowieckiego i wyciącam 2300-2600 MAX.

    MK

  • 5. Data: 2006-10-21 23:18:15
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    zasiu wrote:

    > Jaka branza?

    branza zwiazana z energetyka, dodam jeszcze ze ten "teren" to
    Polska i raz na jakis czas ktorys z krajow sasiadujacych

  • 6. Data: 2006-10-22 17:54:16
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MK" <X...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Ja peacuje w IT serwis HP, IBM, FSC, na terenie województwa mazowieckiego
    > i wyciącam 2300-2600 MAX.

    Euro, jak rozumiem?

  • 7. Data: 2006-10-22 18:23:24
    Od: "yale" <b...@s...net.pl>

    > Euro, jak rozumiem?

    Obowiązującą walutą w Polsce a tym samym na terenie woj. mazowieckiego jest
    polski złoty. Nie rozumiem zatem twojego komentarza. Uważasz, że to śmieszne
    pieniądze?

    Ok, nie należą do najwyższych ale mieszczą się w medianie zarobków. Po
    drugie serwisant często = "diagnosta + wymieniacz części" nie chcę nikogo
    urazić ale to nie są specjaliści z górnej półki...

  • 8. Data: 2006-10-22 20:29:54
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "yale" <b...@s...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jest
    > polski złoty. Nie rozumiem zatem twojego komentarza. Uważasz, że to

    Tak wlasnie uwazam. Poza tym, dla twojej wiadomosci, w Polsce sa ludzie
    ktorzy zarabiaja w walucie obcej, ktora nastepnie przeliczana jest na
    zlotowki.

    > Ok, nie należą do najwyższych ale mieszczą się w medianie zarobków. Po
    > drugie serwisant często = "diagnosta + wymieniacz części" nie chcę nikogo
    > urazić ale to nie są specjaliści z górnej półki...

    Czesto, ale nie zawsze. Kolega powiedzial, ze zajmuje sie systemami HP, IBM.
    Zalozmy zatem, ze jest 'wymieniaczem czesci' w masznach klasy 390, AS400,
    Regata, Shark, grzebie w bibliotekach tasmowych itp itd, ktore kosztuja
    grube pieniadze. 'Wymieniacze' , ktorzy rzekomo nie musze sie na niczym znac
    np z IBM biora 'troche' wiecej. No chyba, ze kolega wymienia tusz w
    drukarkach HP - to wtedy fakt. Ale takiego kogos trudno wtedy nazwac
    inzynierem.

  • 9. Data: 2006-10-22 21:36:29
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    clockworkoi wrote:

> [...]
    > Zalozmy zatem, ze jest 'wymieniaczem czesci' w masznach klasy 390, AS400,
    > Regata, Shark, grzebie w bibliotekach tasmowych itp itd, ktore kosztuja

    to ze sprzet jest drogi niekoniecznie musi oznaczac wieksza zlozonosc
    i trudnosc w czynnosciach serwisowych, a wiec i zarobki wcale nie
    musza isc w gore razem z wartoscia tego sprzetu

    mnie osobiscie bardziej ciekawi zwiazek zarobkow z warunkami
    w jakich sie pracuje i iloscia czasu jaki tego typu praca zabiera

  • 10. Data: 2006-10-22 22:15:28
    Od: MK <X...@p...fm>

    clockworkoi napisał(a):

> [...]
    > np z IBM biora 'troche' wiecej. No chyba, ze kolega wymienia tusz w
    > drukarkach HP - to wtedy fakt. Ale takiego kogos trudno wtedy nazwac

    OK. wyjaśnie wszystko :)
    Moja praca dotyczy maszyn x86 ( Intel i AMD ) serwerów i desktopów.
    do tego dochodzą UPSy, streamery, biblioteki taśmowe, macierze dyskowe
    ( bez FC ).
    + pare lat doświadczenia.

    Jest wielu specjalistów w tej branży ale tak naprawdę ważne jest
    doświadczenie i wiedza nabyta w praktyce.
    dla przykładu podam: co zrobić jak się rozepnie RAID HP/COMPAQ ?
    HP powie: założyć na nowo, postawić system, odzyskać dane z backupu.

    a wy ?

    MK