PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pracownik do obsługi e-mail poszukiwany!!!

  • 1. Data: 2006-10-21 21:52:23
    Temat: Pracownik do obsługi e-mail poszukiwany!!!
    Od: "inter job" <i...@w...pl>

    Praca w domu 10-15 godzin tygodniowo według twojego rozkładu! Nie potrzeba
    żadnych przedpłat, zaliczek,
    zadatków ani rat gotówkowych, płatnych z góry. Zapewnione pełne przeszkolenie
    on-line! Wszystkiego, czego potrzebujesz to komputer z Internetem i dostęp do
    sieci e-mail oraz chęć dokonania zmiany!
    Skontaktuj się: i...@w...pl

  • 2. Data: 2006-10-22 09:25:01
    Temat: Re: Pracownik do obsługi e-mail poszukiwany!!!
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    inter job napisał(a):

    > Praca w domu 10-15 godzin tygodniowo według twojego rozkładu!

    Sprawdź czy ten rozkład nie dotknął twojego mózgu :D

    > Nie potrzeba
    > żadnych przedpłat, zaliczek,
    > zadatków ani rat gotówkowych, płatnych z góry.

    I nie trzeba kupować żadnych e-booków, raportów?

    > Zapewnione pełne przeszkolenie
    > on-line!

    Czy przez _pełne_przeszkolenie_on_line rozumiesz wysłanie do odbiorcy
    bzdetów do prania mózgu? Bzdetów za które ofiara musi zapłacić?

    > Wszystkiego, czego potrzebujesz to komputer z Internetem i dostęp do
    > sieci e-mail oraz chęć dokonania zmiany!

    Namawiasz do udziału w piramidzie finansowej. Mam nadzieję tylko, że
    podatek od zarobionych w ten sposób pieniędzy odprowadzasz na konto
    urzędu skarbowego :D

    > Skontaktuj się: i...@w...pl

    A ty się skontaktuj z kimś mądrzejszym od ciebie żeby wytłumaczył ci co
    robisz :)