PracaGrupypl.praca.dyskusjeNa zmywak do Tallin-a,czarne wizje o pracy Polaków na terenie byłego ZSRR spełniają się › Re: Na zmywak do Tallin-a,czarne wizje o pracy Polaków na terenie by3ego ZSRR spe3niaj? sie
    From: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Na zmywak do Tallin-a,czarne wizje o pracy Polaków na terenie by3ego
    ZSRR spe3niaj? sie
    Date: Sun, 22 Oct 2006 22:37:29 +0200

    On Sun, 22 Oct 2006 21:37:03 +0200, ktos wrote:

    >Czy pracujac na umowe o dzielo

    Gdy "pracujesz na umowę o dzieło" zostaje Ci więcej pieniędzy w
    kieszeni i dlatego:

    >- jezdisz lepszymi drogami?

    - stać Cię na zapłacenie za przejazd autostradą, zakup samochodu
    terenowego

    >- mozesz liczyc na sprawna policje?

    - stać Cię na przeprowadzkę w bezpieczniejszą okolicę, założenie
    systemów alarmowych, kamer oraz wynajęcie agencji ochrony

    >- benzyne bez akcyzy kupisz?

    - zakup większej ilości benzyny

    >- nowy samochod?

    - zakup nowego samochodu dostosowanego do warunków drogowych
    panujących w Polsce

    >Danina jaka oddajesz na cale to rozbestwione towarzystwo to nie tylko
    >ZUS i podatek dochodowy, nie tylko VAT i akcyza ale tez np. fundusze unijne.

    Dlatego ja, beneficjent owych, cieszę się że są na świecie ludzie tacy
    jak Ty. Mój 55-letni wujek (rencista strukturalny, prywanie alkoholik
    od około 40 lat) również szanuje ludzi takich jak Ty, ponieważ
    comiesięczna renta strukturalna (nieco ponad 1700 zł - nie dałem rady
    załatwić więcej :-() wystarcza mu na realizację jego życiowych, jakże
    finezyjnych zainteresowań dotyczących badań empirycznych nt. wpływu
    etanolu na stany świadomości i postrzeganie świata.

    Niniejszym dziękujemy!

    --
    pozdrawiam
    Bremse

    Aha, o wujka się nie martw - jakby się coś działo, to postaram się
    załatawić mu najlepszą możliwą państwową opiekę medyczną :-)