PracaGrupypl.praca.dyskusje › Na czyje rece nalezy przeslac gratulacje...

  • 11. Data: 2004-07-05 09:39:30
    Temat: Re: Na czyje rece nalezy przeslac gratulacje...
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    From: [w.e.c. trade & consulting] - 2004-07-05 11:27:

    > ze mamy kapitalizm

    Jesteś pewien że żyjemy w tym samym kraju? Ja mieszkam w Polsce która od
    kilkunastu lat jest rządzona przez bardziej lub mniej lewicujących
    socjalistów. Gdzie nam do kapitalizmu... :(

    --
    Pozdrawiam _ _ _ _
    //\ _|_|_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\

  • 12. Data: 2004-07-05 09:41:14
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "w.e.c. trade & consulting" <b...@w...wywal.spam.lodz.pl>
    napisał w wiadomości news:ccb6s1$ise$1@news.onet.pl...

    > skandaliczny zwlaszcze w swietle narzekan na wysokie bezrobocie oraz
    > ogolne wishful thinking pracownikow.

    A ja z dziką radością patrzę na wishful thinking pracodawców, którzy
    uważają, że skoro jest wysokie bezrobocie, wykonujący _społecznie_ swoją
    pracę moderatorzy powinni całować ich po rękach za to, że raczyli wysłać
    ogłoszenie.
    I nie wiem, co w tym wypadku było źle - może Wy popełniliście błąd, może
    błąd popełnił moderator (też człowiek, nie?), może zawiniła jakaś awaria
    serwera czy coś innego? Nie widzę, żeby zależało Wam na wyjaśnieniu tego -
    widzę za to, że szukacie kogoś, na kim moglibyście się wyżyć.
    Zabawne - jest możliwość zamieszczenia _bezpłatnego_ ogłoszenia, jacyś
    ludzie za darmo coś tam robią (może dobrze, może źle - ale poświęcają na to
    swój czas, a innych chętnych do tej fuchy jakoś nie ma), żeby to wszystko
    dobrze działało, trzeba tylko pewne wymogi spełnić.
    A jeśli coś nie zadziała tak, jak sobie życzy jakaś "wishful znana i
    stabilna firma", to niech sobie "wishful znana i stabilna firma" opublikuje
    ogłoszenie gdzie indziej. Grupa ppo nie jest obowiązkowa. Jest masa miejsc,
    gdzie można _płatnie_ zamieścić ogłoszenie - jak zapłacicie, to wtedy
    będziecie mogli podnosić wrzask na zasadzie "płacę i wymagam".
    A wystarczyłoby najpewniej grzecznie zapytać moderatora, dlaczego ogłoszenie
    się nie ukazało... Tylko po co, jak można się wyładować?

    Sigurd

  • 13. Data: 2004-07-05 09:55:16
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > Nie będę :) Po to właśnie powstała. Jeśli ogłoszenie się nie ukazało to
    > zapewne nie spełniło innnego niż techniczny warnunku faq. Sprawę należy
    > wyjaśnić z moderatorem przez adres podany w faq.

    Gosciu, zejdz wreszcie na ziemie bo ty i ta twoja Nahia juz lekko
    przesadzacie. Moderatorzy daja ciala srednio raz na dzien a ty ich bronisz
    conajmniej jak by ci placili. Przeciez pisze gosc, ze wyslal ogloszenie z
    formularza.
    Druga sprawa jest taka: bierzemy ostanie sto ogloszen, ktore ukazaly sie na
    p.p.o. i sprawdzamy ktore sa w 100% zgodne z FAQ (wymagane informacje/
    poprawny tytul itp) i zobaczymy czy wyjdzie nam wynik powyzej 30-40 %
    Jak znajdziemy duzy odstetek tych co nie spelniaja to co sie okaze ? ANO
    TO --- >>> Moderatorzy puszczaja ogloszenia zgodnie z wlasnym widzi-misie.
    Robimy taka statystyke ???

    Tomek

  • 14. Data: 2004-07-05 10:04:19
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    From: [chinol] - 2004-07-05 11:55:

    > Gosciu, zejdz wreszcie na ziemie bo ty i ta twoja Nahia juz lekko

    A jakaż Ona moja ? :)

    > przesadzacie. Moderatorzy daja ciala srednio raz na dzien a ty ich bronisz
    > conajmniej jak by ci placili. Przeciez pisze gosc, ze wyslal ogloszenie z
    > formularza.

    I co z tego? Czy to automatycznie oznacza że wszystko jest ok?

    > Robimy taka statystyke ???

    Proszę bardzo, rób. Tylko jak bedziesz prezentował wyniki to nie pisz że
    ileś tam procent nie spełnia wg Ciebie wymogów faq. Podaj msgid takich
    ogłoszeń.

  • 15. Data: 2004-07-05 10:14:08
    Od: "JarekW" <j...@p...gazeta.pl>

    > A wystarczyłoby najpewniej grzecznie zapytać moderatora, dlaczego
    ogłoszenie
    > się nie ukazało...

    w moim przypadku, moderator niestety nie znalazl czasu by odpowiedziec na
    moje pytanie 'DLACZEGO'
    ale to tylko czlowiek, poza tym pracuje spolecznie wiec nie mozna od niego
    nic wymagac, nalezy sie cieszyc, ze jest ...

    A wiec cieszmy sie wszyscy razem...
    jest swietnie.

  • 16. Data: 2004-07-05 10:37:33
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    JarekW <j...@p...gazeta.pl> wrote:

    > w moim przypadku, moderator niestety nie znalazl czasu by odpowiedziec na
    > moje pytanie 'DLACZEGO'

    Nie wiem z jakiego adresu wysyłałeś i kiedy, ale nie widzę żadnego maila od
    żadnego Jarosława.

    Zanim więc zaczniesz dalej bić pianę - weź po prostu pod uwagę fakt, że mail
    mógł _nie_ dojść.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 17. Data: 2004-07-05 10:54:15
    Od: "JarekW" <j...@p...gazeta.pl>

    > nie widzę żadnego maila od żadnego Jarosława.
    bo w firmach czesto pracuje wielu ludzi

    > Zanim więc zaczniesz dalej bić pianę - weź po prostu pod uwagę fakt, że
    mail
    > mógł _nie_ dojść.

    i tak trzy razy przez tydzien, wysoki sadzie....

    podaje ci subject:
    Szczecin - inzynier informatyk - dzial szkolen i wdrozen

  • 18. Data: 2004-07-05 11:00:35
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    JarekW <j...@p...gazeta.pl> wrote:

    > bo w firmach czesto pracuje wielu ludzi

    Nie rozumiem związku?
    Przecież zarzuciłeś moderatorom, że nie odpowiedzieli na Twoje pytanie
    'dlacego'.

    > i tak trzy razy przez tydzien, wysoki sadzie....

    Wysyłałeś 3 razy maila do moderatorów przez tydzień? A to ciekawostka.

    > podaje ci subject:
    > Szczecin - inzynier informatyk - dzial szkolen i wdrozen

    Tak wyglądało Twoje pytanie dlaczego ogłoszenie nie doszło?
    Niestety nie widzę nic takiego.
    Może wysyłałeś na błędny adres.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 19. Data: 2004-07-05 11:15:41
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 5 Jul 2004 12:54:15 +0200, JarekW <j...@p...gazeta.pl>
    napisał:

    > bo w firmach czesto pracuje wielu ludzi

    > mail
    >
    > i tak trzy razy przez tydzien, wysoki sadzie....
    >
    > podaje ci subject:
    > Szczecin - inzynier informatyk - dzial szkolen i wdrozen

    Moze ja sie do czegos przydam?

    www.kch.spec.pl

  • 20. Data: 2004-07-05 11:31:26
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > Proszę bardzo, rób. Tylko jak bedziesz prezentował wyniki to nie pisz że
    > ileś tam procent nie spełnia wg Ciebie wymogów faq. Podaj msgid takich
    > ogłoszeń.

    Pierwsze z brzegu ogloszenie (najmlodsze na dzis)

    CYTAT Z FAQ:
    4. w treści musi znajdować się dokładny opis stanowiska pracy, a także
    wymagań i propozycji pracodawcy odnośnie danego stanowiska pracy
    KONIEC CYT.

    Gdzie w tym ogloszeniu jest dokladny opis stanowiska pracy ?

    Sam widzisz, ze interpretacja moze byc rozna. Wg mnie w tym poscie nie ma
    opisu stanowiska pracy (dokladnego wg FAQ) wiec zgodnie z FAQ nie powinno
    ono znalezc sie na p.p.o.

    Tomek