PracaGrupypl.praca.dyskusje › Na czyje rece nalezy przeslac gratulacje...

  • 21. Data: 2004-07-05 11:36:07
    Temat: Re: Na czyje rece nalezy przeslac gratulacje...
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    [CUT ALL DYRDYMALY]

    ???? Ty to piszesz powaznie ??????

    Tomek

  • 22. Data: 2004-07-05 11:38:00
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    chinol <p...@o...pl> wrote:

    > Gdzie w tym ogloszeniu jest dokladny opis stanowiska pracy ?

    Polecam wizytę u okulisty.

    Indigo / New Media zatrudni:
    ____________________________________

    PROGRAMISTĘ APLIKACJI INTERNETOWYCH

    > Sam widzisz, ze interpretacja moze byc rozna. Wg mnie w tym poscie nie ma
    > opisu stanowiska pracy (dokladnego wg FAQ) wiec zgodnie z FAQ nie powinno
    > ono znalezc sie na p.p.o.

    Uff. Jak dobrze, że dodałeś 'wg mnie'.

    BTW: Niestety tak to jest, że niezależnie od tematu i dyskutantów, zawsze
    najbardziej słychać pieniaczy i 'niezadowolonych', a nie tych, którym
    pasuje.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 23. Data: 2004-07-05 11:49:26
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    From: [chinol] - 2004-07-05 13:31:

    > Gdzie w tym ogloszeniu jest dokladny opis stanowiska pracy ?

    A jak wg Ciebie powinien on wyglądać? Że pracownik na tym stanowisku
    powienien umieć obsługiwać klawiaturę? IMHO przykład chybiony.

    > Sam widzisz, ze interpretacja moze byc rozna.

    O tak :)

    --
    Pozdrawiam _ _ _ _
    //\ _|_|_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\

  • 24. Data: 2004-07-05 11:58:21
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

> [...]
    >
    > BTW: Niestety tak to jest, że niezależnie od tematu i dyskutantów, zawsze
    > najbardziej słychać pieniaczy i 'niezadowolonych', a nie tych, którym

    Znowu musze w punktach:
    1. Masz prawo sie nie znac, bo nie jestes programista (tak mniemam) ale
    'programista aplikacji internetowych' to wg ciebie DOKLADNY opis stanowiska
    pracy ?? Wg mnie to NAZWA stanowiska pracy. Opis stanowiska pracy
    (nadmieniam ze dokladny - zgodnie z FAQ) to chyba cos wiecej niz nazwa.
    2. Jestes szybszy niz ustawa przewiduje w odpowiadaniu na posty nie
    skierowane do ciebie.
    3. Wiem ze wolisz posty o topicu "Moderator debest" albo "Tak trzymac !!" -
    tu nie chodzi o to ze cos komus nie pasuje (moze to wreszcie zauwazysz).
    4. Nie pisz o mnie niezadowolony w pazurkach, bo ja jestem autentycznie
    niezadowolony. A moje niezadowolenie wynika z tego, ze jest duzo skarg na
    p.p.dyskusje na wasz temat, a ty zamiast rozladowac problem to go jeszcze
    napedzasz wlasna arogancja (zeby nie powiedziec "chamstwem").
    5. Znasz moje zdanie na swoj temat - regularnosc pojawiania sie ogloszen na
    p.p.o. wzrosla, wiec nie jade po moderatorach rowno tak jak kiedys, lecz
    twoj styl odpowiadania sie nie zmienia, wiec wybacz ale dalej bede traktowal
    cie jak zwykleko chloptasia, co go tato wsadzil na wysokie stanowisko w
    biurze panstwowym. Wiec nie czepaim sie ciebie jako moderatora tylko
    prywatnie jako ciebie.

    Pa
    Tomek

  • 25. Data: 2004-07-05 12:00:36
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > O tak :)

    I wlasnie o to mi chodzi. Interpretacja chybiona - jak najbardziej. Ale nie
    jest ona BLEDNA, co wprost oznacza, ze ogloszenie to mozna wywalic w kosz.
    Zgodzisz sie ze mna ??

    Tomek

  • 26. Data: 2004-07-05 12:03:10
    Od: "JarekW" <j...@p...gazeta.pl>

    > Wysyłałeś 3 razy maila do moderatorów przez tydzień? A to ciekawostka.
    trzykrotnie wyslano ogloszenie na grupe, żąglujac parametrami w nadziei ze
    przejdzie
    raz wyslano list do moderatora - niestety na grupe, co jak sie okazuje jest
    bledem

    minal tydzien, rekrutacja zbliza sie ku koncowi a ogloszenie nie moze sie
    przebic

    Ale reasumujac:
    - iteracje z grupa sa powolne - wiec umieszczenie ogloszenia trwa wiele dni
    - by zamiescic zwykle ogloszenie potrzeba zatrudnic wybitnego specjaliste od
    usenetu, najlepiej z praktyka

    w moim przypadku czyni to ten kanal dystrybucji informacji bezuzytecznym.
    Oczywiscie 'puscilismy' tez ogloszenia 'normalnym' torem placac kupe szmalu
    lacznie z ogolnopolskim GW-Praca, a ppo tez nas kosztowalo ilestam godzin
    pracy kogos, tylko efekt byl zaden.

    Moze nastepnym razem bedzie sprawniej...

  • 27. Data: 2004-07-05 12:06:46
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    chinol <p...@o...pl> wrote:

    > 2. Jestes szybszy niz ustawa przewiduje w odpowiadaniu na posty nie
    > skierowane do ciebie.

    Jeśli jesteś nowy w Usenecie i masz z tym jakiś problem - zapoznaj się z
    Google.

    > 4. Nie pisz o mnie niezadowolony w pazurkach, bo ja jestem autentycznie

    Och. Cóż za światła analiza. To jest nawet zabawne.

    > niezadowolony. A moje niezadowolenie wynika z tego, ze jest duzo skarg na
    > p.p.dyskusje na wasz temat, a ty zamiast rozladowac problem to go jeszcze

    Taaak. Dużo skarg od:
    1. pieniaczy (takich jak np. Ty)
    2. bardzo niezadowolonych pracodawców, którzy sobie nawet nie potrafią
    skonfigurować czytnika
    3. powyższe w jednej osobie

    > napedzasz wlasna arogancja (zeby nie powiedziec "chamstwem").

    Mam Ci przytoczyć msg-id Twoich własnych wypowiedzi?

    > 5. Znasz moje zdanie na swoj temat - regularnosc pojawiania sie ogloszen na
    > p.p.o. wzrosla, wiec nie jade po moderatorach rowno tak jak kiedys, lecz

    Podać msg-id?

    > twoj styl odpowiadania sie nie zmienia, wiec wybacz ale dalej bede traktowal

    Nie zamierzam odpowiadać na pomówienia i brak logiki (o nieznajomości FAQ
    nie wspomnę).

    > cie jak zwykleko chloptasia, co go tato wsadzil na wysokie stanowisko w
    > biurze panstwowym. Wiec nie czepaim sie ciebie jako moderatora tylko

    O widzisz. I znowu masz chamski ton wypowiedzi. Proszę spasuj, bo wydajesz
    się aż nadto sztuczny.

    > prywatnie jako ciebie.

    Rób to więc w kulturalny sposób. 'Chłoptasiu'.
    (jednak Cię wsadzę do KF-a, bo widzę, że styl wypowiedzi się nic a nic nie
    zmienił)

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 28. Data: 2004-07-05 12:13:06
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    JarekW <j...@p...gazeta.pl> wrote:

    > trzykrotnie wyslano ogloszenie na grupe, żąglujac parametrami w nadziei ze
    > przejdzie

    Czy mógłbyś w takim razie trzymać się jednego wątku wypowiedzi? Zarzuciłeś
    tutaj moderatorom, że nie odpisują na Twoje maile 'dlaczego' (jak rozumiem -
    dlaczego Twoje ogłoszenia zostały odrzucone).

    > raz wyslano list do moderatora - niestety na grupe, co jak sie okazuje jest
    > bledem

    Cieszę się, że zdążyłeś się w międzyczasie zaznajomić z zawartością FAQ.

    > minal tydzien, rekrutacja zbliza sie ku koncowi a ogloszenie nie moze sie
    > przebic

    I znów - Ci niedobrzy moderatorzy pewnie Cię nie lubią, a Tobie tak bardzo
    zależy na ogłoszeniu, że nie robisz w tym kierunku nic.

    > Ale reasumujac:
    > - iteracje z grupa sa powolne - wiec umieszczenie ogloszenia trwa wiele dni

    Wiele, czyli jeden (3 w weekendy)?

    > - by zamiescic zwykle ogloszenie potrzeba zatrudnic wybitnego specjaliste od
    > usenetu, najlepiej z praktyka

    Powtórzę. Czy do restauracji wchodzisz w porwanym ubraniu, brudnych butach,
    plując na podłogę? Mam nadzieję, że w końcu zrozumiesz (Ty i inni Tobie
    podobni), że w Usenecie obowiązują pewne reguły i zasady. Jeśli komuś się
    one nie podobają - nie korzysta.

    > w moim przypadku czyni to ten kanal dystrybucji informacji bezuzytecznym.

    Twój problem (nikt nie będzie za Ciebie się starał i poświęcał czasu, abyś
    to Ty mógł znaleźć pracownika).

    > Oczywiscie 'puscilismy' tez ogloszenia 'normalnym' torem placac kupe szmalu
    > lacznie z ogolnopolskim GW-Praca, a ppo tez nas kosztowalo ilestam godzin
    > pracy kogos, tylko efekt byl zaden.

    Rotfl. Ileśtam godzin pracy? Raczysz żartować. Czekam aż napiszesz, że w
    związku z ogłoszeniem, które się nie okazało - poniosłeś jakieś koszta.

    > Moze nastepnym razem bedzie sprawniej...

    Może następnym razem zanim będziesz kłamał (zarzuciłeś moderatorom
    nieodpowiadanie na maile, podczas gdy żadnych maili do moderatorów nie
    wysyłałeś) - przemyśl sprawę jeszcze raz.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 29. Data: 2004-07-05 12:14:37
    Od: "Janek" <sqnx@(wytnij)op.pl>

    ja ponownie doradzam - rzucic na p.p.d.
    wtedy jest szansa ze ktos zobaczy (oprocz moderatorow)

    i pozdrawiam

  • 30. Data: 2004-07-05 12:16:38
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Janek <sqnx@(wytnij)op.pl> wrote:

    > ja ponownie doradzam - rzucic na p.p.d.

    I trafić do abuse. Wybór należy do każdego indywidualnie.

    --
    Przemysław Maciuszko