PracaGrupypl.praca.dyskusjeNa czyje rece nalezy przeslac gratulacje... › Re: Na czyje rece nalezy przeslac gratulacje...
    From: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Na czyje rece nalezy przeslac gratulacje...
    Date: Mon, 5 Jul 2004 11:41:14 +0200
    Sender: s...@p...onet.pl@host-ip189-217.crowley.pl

    Użytkownik "w.e.c. trade & consulting" <b...@w...wywal.spam.lodz.pl>
    napisał w wiadomości news:ccb6s1$ise$1@news.onet.pl...

    > skandaliczny zwlaszcze w swietle narzekan na wysokie bezrobocie oraz
    > ogolne wishful thinking pracownikow.

    A ja z dziką radością patrzę na wishful thinking pracodawców, którzy
    uważają, że skoro jest wysokie bezrobocie, wykonujący _społecznie_ swoją
    pracę moderatorzy powinni całować ich po rękach za to, że raczyli wysłać
    ogłoszenie.
    I nie wiem, co w tym wypadku było źle - może Wy popełniliście błąd, może
    błąd popełnił moderator (też człowiek, nie?), może zawiniła jakaś awaria
    serwera czy coś innego? Nie widzę, żeby zależało Wam na wyjaśnieniu tego -
    widzę za to, że szukacie kogoś, na kim moglibyście się wyżyć.
    Zabawne - jest możliwość zamieszczenia _bezpłatnego_ ogłoszenia, jacyś
    ludzie za darmo coś tam robią (może dobrze, może źle - ale poświęcają na to
    swój czas, a innych chętnych do tej fuchy jakoś nie ma), żeby to wszystko
    dobrze działało, trzeba tylko pewne wymogi spełnić.
    A jeśli coś nie zadziała tak, jak sobie życzy jakaś "wishful znana i
    stabilna firma", to niech sobie "wishful znana i stabilna firma" opublikuje
    ogłoszenie gdzie indziej. Grupa ppo nie jest obowiązkowa. Jest masa miejsc,
    gdzie można _płatnie_ zamieścić ogłoszenie - jak zapłacicie, to wtedy
    będziecie mogli podnosić wrzask na zasadzie "płacę i wymagam".
    A wystarczyłoby najpewniej grzecznie zapytać moderatora, dlaczego ogłoszenie
    się nie ukazało... Tylko po co, jak można się wyładować?

    Sigurd