PracaGrupypl.praca.dyskusjeNa czyje rece nalezy przeslac gratulacje... › Re: Na czyje rece nalezy przeslac gratulacje...
    From: "chinol" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Na czyje rece nalezy przeslac gratulacje...
    Date: Mon, 5 Jul 2004 13:31:26 +0200

    > Proszę bardzo, rób. Tylko jak bedziesz prezentował wyniki to nie pisz że
    > ileś tam procent nie spełnia wg Ciebie wymogów faq. Podaj msgid takich
    > ogłoszeń.

    Pierwsze z brzegu ogloszenie (najmlodsze na dzis)

    CYTAT Z FAQ:
    4. w treści musi znajdować się dokładny opis stanowiska pracy, a także
    wymagań i propozycji pracodawcy odnośnie danego stanowiska pracy
    KONIEC CYT.

    Gdzie w tym ogloszeniu jest dokladny opis stanowiska pracy ?

    Sam widzisz, ze interpretacja moze byc rozna. Wg mnie w tym poscie nie ma
    opisu stanowiska pracy (dokladnego wg FAQ) wiec zgodnie z FAQ nie powinno
    ono znalezc sie na p.p.o.

    Tomek