PracaGrupypl.praca.dyskusje › Na co patrza pracodawcy ??

  • 11. Data: 2006-07-12 17:27:33
    Temat: Re: Na co patrza pracodawcy ??
    Od: "kasiatoya" <g...@g...pl>

    Uzytkownik <m...@o...pl> napisal w wiadomosci
    news:1152704356.861182.218770@35g2000cwc.googlegroup
    s.com...

    > najlepiej isc po najnizszej lini oporu

    jesli juz isc to po lini najmniejszego oporu

    pozdr.
    kasiatoya

  • 12. Data: 2006-07-13 06:34:35
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    forest napisał(a):

    > a w czym miałbyś się specjalizować, po pięciu latach obijania ?

    w tym samy co przez pięć lat:D

  • 13. Data: 2006-07-13 10:35:53
    Od: "Jarod" <b...@N...gazeta.pl>

    Witaj
    Moja propozycja dla Ciebie jest taka ;) Jesli wiesz co chcesz w przyszlosci
    robic tzn. masz na mysli jakis konkretny zawod i posade ( tzn. informatyk to
    nie jest zawod ale administrator, grafik, programista juz owszem ;) To idz
    na jakies prywatne / zaoczne cokolwiek... zwiazanego z danym zawodem tak,
    zeby Ci studia w nauce nie przeszkadzaly i ucz sie przez pierwsze 2 lata sam
    juz specjalizuj sie w tym co chcesz robic. Na 3 roku szukasz pracy i juz cos
    umiesz bo sie nauczyles... Do tego masz wysoka srednia bo w szkole prywatnej
    latwo jest wycisnac nawet stypendium ( nie dla kasy dla prestizu i CV ).
    Chociaz jesli trafisz na dobra szkola prywatna to niektore maja stypendia
    naukowe wyzsze niz czesne takze, bedziesz studiowal za friko a przy okazji
    sie ksztalcil. Uwazam, ze w polskich warunkach taka propozycja jest bardzo
    sesnowna. Powiem, Ci ze obecnie pracuje i bylem na kilkunastu rozmowach o
    prace i nikt nigdy nie pytal mnie o szkole / srednia / albo dlaczego mialem
    3 z matematyki :P Nikogo nie obchodzilo wlasciwie co to za szkola. Wazne
    jest to czy masz srednie czy wyzsze ewentualnie jak firma zydzi z podatkami
    to czy jestes studentem czy nie... Jak firma zydzi z podatkami to bedzie
    zydzic i z pensja wiec jak zdobedziesz juz komercyjne doswiadczenie to
    mowisz im dziekuje bardzo i idziesz do normalnej firmy.
    Jarod

    PS> Ukonczylem szkole prywatna , uwazam ze najwieksza zaleta tej szkoly jest
    to ze nie przeszkadzala mi w nauce ! Robilem co chcialem uczylem sie tego co
    mnie interesuje, a profesorowie widzac, ze mam wlasnego konika pozwalalali
    mi robic projkty w wybranej przezemnie technologii takze na zajecia z php
    oddawalem projekty z asp.net ;)

  • 14. Data: 2006-07-13 17:02:49
    Od: "j...@g...com" <j...@g...com>

    > Chociaz jesli trafisz na dobra szkola prywatna to niektore maja stypendia
    > naukowe wyzsze niz czesne takze, bedziesz studiowal za friko a przy okazji
    > sie ksztalcil.

    Gdzie tak jest?

    > to ze nie przeszkadzala mi w nauce !

    Gdzie tak jest?:>

    Od października zaczynam studia i właśnie chcę jakieś wybrać.
    Mam dwie opcje:
    1. Studia stacjonarne (państwowe).
    2. Praca + studia zaoczne (prywatne).

    Myślę, że ta druga opcja jest lepsza, ale to zależy od tego czy
    znajdę pracę.

  • 15. Data: 2006-07-13 19:32:12
    Od: "Jarod" <b...@N...gazeta.pl>

    > Chociaz jesli trafisz na dobra szkola prywatna to niektore maja stypendia
    > naukowe wyzsze niz czesne takze, bedziesz studiowal za friko a przy okazji
    > sie ksztalcil.

    Gdzie tak jest?

    Wsinf lodz - czesne 360zl / mies , najwyzsze stypendium 800zl , srednie [za
    srednia 4.5 400zl ]
    > jest
    > to ze nie przeszkadzala mi w nauce !

    Gdzie tak jest?:>

    Jw.

    Od października zaczynam studia i właśnie chcę jakieś wybrać.
    Mam dwie opcje:
    1. Studia stacjonarne (państwowe).
    2. Praca + studia zaoczne (prywatne).

    Polecam opcje numer 2 bo zdobedziesz doswiadczenie zawodowe.

    Jarod

  • 16. Data: 2006-07-14 06:27:12
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Wed, 12 Jul 2006 15:53:10 +0200, użyszkodnik "Marek" <m...@w...pl>
    napisał:

    > zamierzasz "przebimbac" 5 lat studiow to nie wroze nic dobrego. Stanowczo
    > odradzalbym tez marketing, teraz chyba najwiecej bezrobotnych jest po
    > marketingu.

    bo takie marketingowce z nich

    --
    futszaK
    601061867

  • 17. Data: 2006-07-16 07:03:49
    Od: "forest" <g...@w...pl>

    > Nie trafia do mnie ze czlowiek który skonczyl 19 lat i stoi przed wyborem
    > studiów nie wie co chce w zyciu robic.

    ja jak skończyłem 19 lat nie wiedziałem co chcę w życiu robić;

    miałem dużo szczęścia i "wyklarowało się samo"

    a po studiach pracy szukałem ponad pół roku