PracaGrupypl.praca.dyskusje › DG - dobrze, czy źle?

  • 1. Data: 2006-07-12 08:24:54
    Temat: DG - dobrze, czy źle?
    Od: "romanserwis" <r...@n...pl>

    Witam ponownie.
    Pytałem już o to w innym moim wątku, ale nikt nic nie napisał a bardzo mnie
    interesuje co o tym myślicie.

    Czy prowadzenie przez 12 lat własnej działalności gospodarczej, w tym
    zatrudnianie pracowników (od 1 do 3) to jest plus czy minus gdybym się
    zdecydował szukać pracy?
    Czy przyszły pracodawca powinien takie doświadczenie docenić, czy raczej
    będzie to nieistotne a może wręcz odstraszające?
    Może dodam jeszcze , że mam 35 lat i przed DG pracowałem w dwu firmach po
    ok. poł roku.
    Co o tym sądzicie?

    roman

  • 2. Data: 2006-07-12 09:04:14
    Temat: Re: DG - dobrze, czy źle?
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    romanserwis napisał(a):
    > Czy prowadzenie przez 12 lat własnej działalności gospodarczej, w tym
    > zatrudnianie pracowników (od 1 do 3) to jest plus czy minus gdybym się
    > zdecydował szukać pracy?

    Jak najbardziej plus. Potencjalny pracodawca też prowadzi biznes i
    atutem bedzie to, ze pracownik wie jakie są zasady. No chyba, że
    potencjalny pracodawca bedzie chcial Cie wykorzystywac, wtedy ta
    znajomosc biznesu moze byc przeszkoda, no ale to chyba w zasadzie
    kolejny plus - taki Cie nie wezmie ;)

    Tobi

  • 3. Data: 2006-07-12 09:20:36
    Od: "romanserwis" <r...@n...pl>

> [...]
    > pracodawca bedzie chcial Cie wykorzystywac, wtedy ta znajomosc biznesu
    > moze byc przeszkoda, no ale to chyba w zasadzie kolejny plus - taki Cie

    Dziękuję za tą wypowiedź. Jest dla mnie cenna.
    Na pewno istotny jest też rodzaj mojej działalności. Otóż jest to ogólnie
    branża elektroniczno - komputerowa.
    Czekam na więcej.

    roman

  • 4. Data: 2006-07-12 10:23:36
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    romanserwis napisał(a):
    > Na pewno istotny jest też rodzaj mojej działalności. Otóż jest to ogólnie
    > branża elektroniczno - komputerowa.

    A nie myslales moze o wejsciu z kims w spolke?

    Tobi

  • 5. Data: 2006-07-12 10:31:22
    Od: "romanserwis" <r...@n...pl>

    > A nie myslales moze o wejsciu z kims w spolke?
    >
    > Tobi

    Myślałem. Np. jako jakiś podwykonawca lub po prostu współpraca z większą
    firmą z większego miasta.
    Mała miejscowość mnie ogranicza, nie ma możliwości rozwoju i dlatego
    zastanawiam się nad zmianami.

    roman

  • 6. Data: 2006-07-12 10:35:30
    Od: "Jacek" <j...@g...pl>

    > Czy prowadzenie przez 12 lat własnej działalności gospodarczej, w tym
    > zatrudnianie pracowników (od 1 do 3) to jest plus czy minus gdybym się
    > zdecydował szukać pracy?

    nie szedlbym na etat, bedac od tylu lat na rynku jako przedsiebiorca.
    Ale odpowiadajac na pytanie, to ciezko bedzie. Pomysl, przez caly czas byles
    panem samego siebie, a tu jakis mlody manager, swierzo upieczony chce ci
    dowalic. Nie wiem, o jakim stanowisku piszesz na etacie, ale uwazam, ze moze
    byc duza przeszkoda DG.
    --
    Jacek - j...@g...pl
    tel.: 505 57 99 63

  • 7. Data: 2006-07-12 10:59:47
    Od: "romanserwis" <r...@n...pl>

> [...]
    > byles panem samego siebie, a tu jakis mlody manager, swierzo upieczony
    > chce ci dowalic. Nie wiem, o jakim stanowisku piszesz na etacie, ale

    Na razie pytam ogólnie. Dlatego pytam, by poznać opinie na ten temat.

    roman

  • 8. Data: 2006-07-13 06:47:24
    Od: "Wiesław Wronowicz" <w...@p...com>

    Użytkownik "romanserwis" <r...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy przyszły pracodawca powinien takie doświadczenie docenić, czy raczej
    > będzie to nieistotne a może wręcz odstraszające?

    W małej kilkuosobowej firmie ŹLE, bo właściciel musi się liczyc z tym że
    będziesz weryfikował i podważał jego słowa, więc taki pracownik jest mu
    niepotrzebny. W dużej firmie potrzebni są pracownicy z doświadczeniem
    pracownika a nie właściciela, Ty jesteś jak osoba dopiero rozpoczynająca
    prace po szkole, więc tu też ŹLE.
    Moim zdaniem zbyt długo prowadziłeś działalność gospodarczą, ale jezeli
    mieszkasz w małej miejscowości w ktorej prawie wszyscy sie znają, to tu
    panują inne prawa, sam wiesz.

    Pozdr