PracaGrupypl.praca.dyskusje › pytanie

  • 1. Data: 2006-07-12 09:21:54
    Temat: pytanie
    Od: "Agnieszka Ludwikowska" <k...@w...pl>

    Witam serdecznie,
    mam pytanie zwiazane zalozeniem dzialalnosci gospodarczej a mianowicie,
    chcialabym zalozyc "swiat zabaw" dla dzieci (hopland, skalki do wspinania,
    organizowanie imprez okolicznosciowych typu urodzinki i imieniny, maly
    poczestunek typu kawa, herbata, zimne napoje oraz ciastko) co w zwiazku z
    tym musze zrobic, do kogo sie zwrocic o porade (urzad pracy...?)? mam "na
    oku" sale do wynajecia ale kompletnie nie wiem co dalej...Czy musze miec
    jakies uprawnienia, zezwolenia do prowadzenia takiej dzialalnosci, w tym
    odpowiednie wyksztalcenie...?Czy konieczne jest aby zatrudniony personel
    mial wyksztalcenie pedagogiczne? Prosze o pomoc

    Z gory dziekuje za wszelkie udzielone rady i podpowiedzi
    Agnieszka L. (kompletnie zielona w "tych" sprawach)