PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa na czas określony a dodatek.

  • 1. Data: 2006-07-12 07:44:26
    Temat: Umowa na czas określony a dodatek.
    Od: "Jacek S." <o...@f...cy>

    Witam!
    Czy będąc zatrudnionym na czas określony należy się dodatek za obsługę
    urządzenia, jaki mają pracownicy zatrudnieni na stałe?
    Czy określają to jakieś przepisy, czy też pracodawca sam sobie to określa?
    Mój pracodawca stwierdził, że ponieważ jestem na umowie na czas określony,
    to taki dodatek mi nie przysługuje... Oczywiście dowiedziałem się o tym, jak
    już podpisałem aneks do umowy mówiący o obsłudze tegoż urządzenia... Może
    gdybym wiedział wcześniej, nie zdecydowałbym się na to.
    --
    Jacek S.

  • 2. Data: 2006-07-12 08:48:52
    Temat: Re: Umowa na czas określony a dodatek.
    Od: "Piotr Chmielewski" <k...@t...pl>

    Użytkownik "Jacek S." <o...@f...cy> napisał w wiadomości
> [...]
    > jak już podpisałem aneks do umowy mówiący o obsłudze tegoż urządzenia...
    > Może gdybym wiedział wcześniej, nie zdecydowałbym się na to.

    Wydaje mi sie, ze jesli i to i to sa umowy o prace, to przysluguja
    Ci w tym zakresie identyczne uprawnienia. Chyba, ze nie jest
    to ustawowy dodatek, tylko jakas premia, ktora pracodawca
    przyznaje wg. wlasnego widzimisie...

    Pzdr
    Piotr

  • 3. Data: 2006-07-12 09:22:00
    Od: "Jacek S." <o...@f...cy>

    Piotr Chmielewski wrote:
> [...]
    > Ci w tym zakresie identyczne uprawnienia. Chyba, ze nie jest
    > to ustawowy dodatek, tylko jakas premia, ktora pracodawca

    Hm... trudno wyczuć co to jest... Chyba jednak nie premia... W zasadzie to
    zdaje się nie ma nawet nigdzie zadnego zapisu, ze to j e s t dodatek...
    Po prostu podniesiono stawke o pewną kwote, i powiedziano, ze to jest
    dodatek za obsługe wspomnianego urządzenia. A mi się nie nalezy, bo mam
    umowae na czas określony... Tak jak nie należy mi się wyrównanie do stawki,
    które to ustalono wraz ze związkami itp. Wychodzi na to, że wszyscy na
    umowach na czas określony nie dostali. Odnosze wrażenie, że nie dostałem i
    tego wyrównania, jak i dodatku nie dlatego, że regulują to jakieś przepisy,
    ale właśnie dla tego, ze ludzie na umowach na czas okreslony po prostu się
    nie upomną, bo chca zachować prace i doczekać następnej umowy, az w k0oncu
    dostaną na stałe...
    --
    Jacek S.