PracaGrupypl.praca.dyskusjeMoże nie jest tak źle... › Re: Może nie jest tak źle...
    From: "Pracodawca X" <i...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Może nie jest tak źle...
    Date: Thu, 24 Jul 2003 15:53:30 +0200

    > A może mało jest takich wolnych strzelców, którzy potrafią to zrobić
    > dobrze?? Ja np coś tam potrafię ale zdaję sobie sprawę iż z dużym
    projektem
    > mogę mieć problemy i dlatego nie startuję. Tu dochodzi problem iz już
    > pracujący (doświadczeni) najczęściej nie mają na to czasu a ludzie którzy
    > czas mają przeważnie nie mają umiejętności.

    Bardzo dobrze powiedziane !!!
    Wszyscy którzy nie mogą znaleźć pracy powinni sobie to wziąć do serca....
    nie jest to oczywiście norma dla wszystkich, ale moim zdaniem brak jest
    pracy dla ludzi, którzy nie przedstawiają sobą nic szczególnego - jeśli
    jesteś przeciętniakiem i nie masz zamaru się zmienić to nie startuj na
    stanowiska które wymagają czegoś więcej niż ukończeni podstawówki, liceum i
    studiów. Ukończyć szkłołę potrafi 99% ludzi... mniej lub bardzij
    rozgarniętych, więc nie jest to automatcznie przpustka do szczęścia i
    dobrobytu....

    Pracodawca X