PracaGrupypl.praca.dyskusjeMoże nie jest tak źle... › Re: Może nie jest tak Ľle...
  • Data: 2003-07-24 15:19:04
    Temat: Re: Może nie jest tak Ľle...
    Od: Robert Drozd <r...@y...iq.ANONIMY-TO-ZERA.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Stało się to Thu, 24 Jul 2003 13:46:15 +0200, gdy "Piotr \"Nygus\""
    <n...@o...pl> napisał:

    >czy mam się wstydzić, że jestem optymistą wśród pesymistów, szczęsliwym
    >wśród pokutujących nieszczęśliwców? nie zamierzam!

    Odnoszę czasami wrażenie, że to nie jest grupa pl.praca.dyskusje a
    pl.bezrobocie.pregierz. Dlatego cieszą mnie maile POZYTYWNE takie jak
    Bartka Kowalczyka czy Twój.

    Problemy takie jak bezrobocie (a dla kazdego jest to wymiar indywidualny
    i 20 czy 30% nie maja tu wiele do rzeczy) trzeba rozwiazywac. Wiec nawet
    jesli dla jednego czy drugiego rozwiazaniem jest emigracja, niech
    przestana truc dupe tylko wyjezdzaja i ... przesla relacje ze
    wspanialego zagranicznego rynku pracy.

    pzdr
    Robert