PracaGrupypl.praca.dyskusjeMoże nie jest tak źle... › Re: Może nie jest tak Ľle...
  • Data: 2003-07-24 16:00:14
    Temat: Re: Może nie jest tak Ľle...
    Od: Carrie <c...@w...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 24 Jul 2003 13:15:55 +0200, "Dorian" <d...@w...pl>
    napisał(a):

    >Pesymizm (realzim) moze wlasnie wynika z tego, ze osoby ktore znalazly prace
    >nie odwiedzaja juz grupy.

    Ja myślę, że odwiedzają. Tylko co mają pisać, skoro obowiązuje tu
    trend pesymistyczno-narzekający?
    Popatrz, znalazł się jeden człowiek, który nie narzeka, który nie
    widzi wszędzie problemów i spisków, i co dostał? :>

    Moich znajomi, którzy naprawdę chcieli znaleźć pracę, znaleźli ją.
    Lepszą, gorszą, niekoniecznie na stałe, niekoniecznie wymarzoną. Ale
    pracują i zarabiają. Ja też :)
    Znajomi, którzy pracy szukają od dawna bezskutecznie, mają mizerne
    szanse, bo: sytuacja rodzinna nie pozwala im się przeprowadzić w
    miejsce, gdzie łatwiej o zatrudnienie; mają powyżej 40 lat; nie mają
    pożądanego obecnie wykształcenia lub umiejętności i uważają, że "za
    późno na naukę" etc.
    Ale ludzie w moim wieku, 20- 30-letni, znajdują pracę i bynajmniej nie
    po znajomości.

    Zrozumiałe, że osoby rozgoryczone muszą się wyżalić i ponarzekać :)
    Ale nie pojmuję, skąd taka napaść na kogoś, kto właśnie nie narzeka i
    prezentuje jakąś tam dawkę optymizmu :>

    Pozdrawiam, Carrie