PracaGrupypl.praca.dyskusjeMoże nie jest tak źle... › Re: Może nie jest tak źle...
  • Data: 2003-07-24 16:13:21
    Temat: Re: Może nie jest tak źle...
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek81 <N...@c...pl> napisał(a):

    > No to rozwiązałeś problem bezrobocia zdaje się - robimy promocje w
    > marketach - pracy jak lodu. Może powinieneś do rządu?

    Rozmawiamy powaznie czy urzadzamy pyskowki?

    > No nie radzisz chyba grupowiczom pracy na czarno - nie tędy droga chyba

    Ja nie mowie ze to jest praca docelowa, czy to dla mojego brata czy dla
    kogokolwiek innego. Ale jak nie ma co do garnka wlozyc to chyba 50-70, a
    czasami i 100 dziennie moze byc, prawda? Tylko jakos nie widac tam wlasnie
    tych ktorzy maja rodziny na utrzymaniu ale same dzieci/mlodziez. Czemu? Bo
    sasiad zobaczy?

    > Więc jednak przyznajesz, że pieniądze tu są nie adekwatne do włożonej pracy

    Nie twierdze ze w Polsce jest dobrze, wrecz przeciwnie. Jednak uwazam ze
    wszechobecne narzekania sa czesto mocno na wyrost. A Polska przeraza mnie nie
    tyle gospodarczo (pod tym wzgledem uwazam, ze lepiej lub gorzej ale dam sobie
    rade) co politycznie. Nie jestem jakims ideologiem ale nie moge zniesc tej
    korupcji, rzadu ktoremu wystarczy lekko tupnac noga i juz robi co
    stoczniowcy, gornicy czy kolejarze chca, wtracania sie do kosciola do
    rzadzenia a rzadu do gospodarki i tak dalej i tak dalej.
    KI