PracaGrupypl.praca.dyskusje › Motorola, IBM ...

  • 21. Data: 2006-03-21 09:27:53
    Temat: Re: Motorola, IBM ...
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    > Nie to miałem na myśli.
    > Zrób doświadczenie; Zapytaj na grupie, ile zarabia pracownik M. albo
    > przeszukaj archiwum grupy. Dostaniesz w odpowiedzi co najmniej dziwnie
    > niskie kwoty, albo zadziwiającą ścianę milczenia. Reszta - to spekulacje
    > od nie-pracowników M.

    A co mnie interesuje ile zarabiają inni??? szczerze pytam, bo mnie to nie
    interesuje.
    Dla mnie jest ważne, czy to co wynegocjowałem zarabiam ja. tylko tyle i aż
    tyle.

    > Ukrywanie zarobków jest działaniem jawnie na szkodę pracownika, który
    > szuka pracy.
    Szukasz sprawiedliwości w swiecie? przepraszam, tegio wcześniej nie
    napisałeś.
    A tak powazniej - to jest normalne że zarobki się ukrywa. Z jednej strony
    oczywiscie masz rację - skoro wiem ile zarabia w tej chwili jakiś fachura,
    to znaczy że ja tez mogę do tego dojść, załóżmy po pół roku (strzelam).
    Ale z drugiej strony - skoro wiem że 5 pracownikó na stanowisku na które
    aplikuję zarabia X zł, to jak zaproponują kwotę o 20 % niższą .....
    Na prawdę jest dużo lepiej, jak się nie zna tego "jak inni stoją" tylko się
    negocjuje swoje.... Właśnie, słowo "negocjacje" jest tutaj jak najbardziej
    na miejscu:)
    obojetnie, czy chcesz zarabiać tysiąc, czy pietnaście tysięcy. Po prostu
    negocjuj swoje, i tyle. tylko i aż

    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 22. Data: 2006-03-21 09:33:24
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > albo przeszukaj archiwum grupy

    Jedyne co znalazłem interesującego, to wypowiedź Muchomora, o minimalnej
    płacy w M. == średniej krajowej.

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 23. Data: 2006-03-21 09:36:40
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

> [...]
    > się
    > negocjuje swoje.... Właśnie, słowo "negocjacje" jest tutaj jak najbardziej

    Tutaj się z Toba zgadzam. Jednak znajomośc widełek jest cenną wiedzą. Choćby
    po to, żeby wiedzieć, jak się cenić na podobnym stanowisku z podobnym
    doświadczeniem, w podobnej firmie. Natomiast dokładna znajomość pensji
    kolegi, z którym pracuję jest szkodliwa i niebezpieczna.

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 24. Data: 2006-03-21 10:26:00
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Lukasz <l...@p...onet.wytnijpl> wrote:

    > Moje zdanie jest takie, że tylko w interesie firmy leży ukrywanie zarobków
    > pracowników, bo to znacznie ułatwia negocjacje z przyszlymi pracownikami.

    Ja od niepamietnych czasow mialem w umowach o prace, zakaz udzielania
    informacji na temat mojego wynagrodzenia.
    Jak rozumiem taki zapis w umowie do niczego Cie nie zobowiazuje?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 25. Data: 2006-03-21 10:32:32
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > Ja od niepamietnych czasow mialem w umowach o prace, zakaz udzielania
    > informacji na temat mojego wynagrodzenia.
    > Jak rozumiem taki zapis w umowie do niczego Cie nie zobowiazuje?

    Czy gdzies napisałem, jakie są moje zarobki? Tutaj napisałem tylko, że jest
    to zapis na szkodę pracownika, utrudnia mu proces aplikacji do innej firmy i
    powinno się z tym walczyć.

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 26. Data: 2006-03-21 10:34:45
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > Czy gdzies napisałem, jakie są moje zarobki? Tutaj napisałem tylko, że
    > jest to zapis na szkodę pracownika, utrudnia mu proces aplikacji do innej
    > firmy i powinno się z tym walczyć.

    Ale ok rozumiem, co chcesz powiedzieć. Poddaję się i nastepnym razem będę
    pytał prywatnie, a nie szukał na liście dyskusyjnej :)

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 27. Data: 2006-03-21 11:11:17
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl> napisał w
    wiadomości news:dvoff0$6rr$1@news.onet.pl...
> [...]
    totalnie
    > zaskoczyła, ponieważ od roku nigdzie nie aplikowałem. W dodatku
    podała
    > nieznaną mi nazwę firmy, do której wogóle nie aplikowałem
    (oczywiście
    > później się wyjaśniło). Na interview bardzo miła rozmowa, ale
    raczej na
    > zasadzie "jestem zadowolony z obecnej pracy i otwarty na
    propozycje". Nie
    > wiem tylko dlaczego wygrzebali akurat moje CV, ponieważ jestem
    programistą,
    > a szukali bardziej elektronika od układów mikroprocesorowych.

    Thomson ? :D

    pozdrawiam
    entrop3r

  • 28. Data: 2006-03-21 11:29:04
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > Thomson ? :D

    :P
    Woodward

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 29. Data: 2006-03-21 12:12:11
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

> [...]

    > to zapis na szkodę pracownika, utrudnia mu proces aplikacji do innej firmy i

    Nie przypominam sobie abym kiedykolwiek odczuwal taki zapis jako 'dzialanie
    na moja szkode' ze strony pracodawcy, a tym bardziej nie przypominam sobie
    aby przeszkadzalo to mi w znajdowaniu nowej pracy.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 30. Data: 2006-03-21 12:15:23
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    Przemysław Maciuszko wrote:

    > Nie przypominam sobie abym kiedykolwiek odczuwal taki zapis jako 'dzialanie
    > na moja szkode' ze strony pracodawcy, a tym bardziej nie przypominam sobie
    > aby przeszkadzalo to mi w znajdowaniu nowej pracy.

    Przy szukaniu pracy troche przeszkadza brak informacji o tym jakie
    warunki firma chce zaproponowac... Czlowiek niepotrzebnie traci czas na
    przechodzenie rekrutacji, a pozniej sie okazuje, ze fachowcowi chca
    placic grosze, za ktore wielu studentow nie chcialoby nawet pracowac...

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl