PracaGrupypl.praca.dyskusje › Testy w PricewaterHouseCoopers

  • 1. Data: 2006-03-20 14:48:59
    Temat: Testy w PricewaterHouseCoopers
    Od: s...@w...pl

    Dostalem ostatnio zparoszenie na takie wlasnie testy. Mam zabrac
    kalkulator, olowek z czego wnioskuje ze beda to jakies testy liczbowe,
    zadania do rozwiazania. Czy moze ktos z Was uczestniczyl juz w
    podobnych testach i moglby napisac czego sie mozna spodziewac? Jakich
    zadan? A moze cos wiecej jest niz tylko zadania?

    Z gory dziekuje za kazda podpowiedz.

    szach.

  • 2. Data: 2006-03-20 18:45:45
    Temat: Re: Testy w PricewaterHouseCoopers
    Od: "sheerer" <s...@g...pl>

    Zdalem te testy. Wiele krótkich zadan. Jedyna przeszkoda: brak czasu.

  • 3. Data: 2006-03-20 18:46:28
    Od: "sheerer" <s...@g...pl>

    Zdalem te testy. Wiele krótkich zadan. Jedyna przeszkoda: brak czasu.

    PS
    w nazwie 'h' nie 'H'

  • 4. Data: 2006-03-20 19:19:43
    Od: sheer <s...@v...pl>

    s...@w...pl wrote:
> [...]
    > zadania do rozwiazania. Czy moze ktos z Was uczestniczyl juz w
    > podobnych testach i moglby napisac czego sie mozna spodziewac?

    TRZYMAJ SIĘ OD NICH Z DALEKA !! JAK OD DŻUMY!

    Moja znajoma przeszła przez ten cały oszukańczy proceder!
    Młoda prymuska po studiach ekonomicznych, dyplom mgr obroniony na b.dobrze
    wzorowa znajomość języków itd.

    Przeszła bohatersko przez skomplikowany wieloetapowy i bardzo ostry odsiew
    (po wielokrotnych egzaminach były potem różne obozy i szkolenia wyjazdowe
    zakończone kolejnymi egzaminami itd. za każdym razem oczywiście w coraz
    szczuplejszym gronie)
    aplikując z innego miasta

    po czym przeprowadziła się do Warszawy wraz z rodziną paląc za sobą wszelkie
    mosty tylko dlatego właśnie, że jako jedna na 15 została nagrodzona
    upragnioną pracą - obietnicą dobrej kariery...

    Otóż teraz już nie pracuje tam.
    Przez ponad pół roku ciągle pracowała za przysłowiową "miskę ryżu" karmiona
    renomą firmy i obietnicą w stylu "pracuj gorliwie w naszym szacownym gronie
    i staraj się i daj z siebie wszystko aż potem czeka cię zasłużona nagroda"

    i tak właśnie gorliwie pracowała i dawała z siebie wszystko i...
    doczekała się!
    z dnia na dzień BEZ ŻADNEGO OSTRZEŻENIA otrzymała wymówienie!

    i tyle :P

    był to dla niej i jej znajomych PEŁEN SZOK!

    --
    sheer

  • 5. Data: 2006-03-20 19:29:17
    Od: "sheerer" <s...@g...pl>

    Użytkownik "sheer" <s...@v...pl> napisał w wiadomości
    same bzdury :-)

  • 6. Data: 2006-03-20 19:49:56
    Od: sheer <s...@v...pl>

    sheerer wrote:
    > same bzdury :-)

    skąd wiesz że bzdury?

    --
    sheer

  • 7. Data: 2006-03-20 19:53:53
    Od: sheer <s...@v...pl>

    s...@w...pl wrote:
    > moglby napisac czego sie mozna spodziewac?

    PHC to korporacyjna bezduszna maszynka do mięsa

    --
    sheer

  • 8. Data: 2006-03-20 20:28:56
    Od: "sheerer" <s...@g...pl>

    bo przeszedłem proces i mam znajomych co tam pracują :-)

  • 9. Data: 2006-03-20 20:36:29
    Od: "exit" <josh11(antyspam)@wp.pl>

    Użytkownik "sheerer" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > bo przeszedłem proces i mam znajomych co tam pracują :-)

    i co?dlaczego nie pracujesz?

    exit

  • 10. Data: 2006-03-20 21:27:04
    Od: "sheerer" <s...@g...pl>

    Bo mało ciekawymi rzeczami tam bym sie zajmował (IT w audycie). Udało mi się
    też dostać do innej firmy (nie konsultingowej) i tam robię dużo ciekawszą
    robotę