PracaGrupypl.praca.dyskusjeModerator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość › Re: Moderator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość
  • Data: 2004-08-06 07:19:08
    Temat: Re: Moderator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość
    Od: Nahia <n...@...portal.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jakich deklaracji kodowania ?

    Deklaracji kodowania polskich znakow.

    > Mam powszechnie stosowanego klienta poczty
    > elektronicznej (w 90 % czy to się komus podoba czy nie)
    > komputerów PC z zainstalowanym systemem operacyjnym
    > Win(kurde)dows

    Poza Windowsem z OE co byc moze Cie zdziwi jest jeszcze
    cala masa innych mozliwosci czytania newsow. Powszechnie
    stosowanych klientow jest znacznie wiecej, ze wspomne
    chocby: Mozilla 40tude Dialog, Forte Agent, XanaNews,
    tin, slrn, Noworyta, ...

    Przy okazji, przy czytaniu statystyk grup owszem, mialam
    okazje widziec takie gdzie OE mial ok. 65%, ale takiej na
    ktorej uzywa go 90% ludzi -- jeszcze nie.

    > ze standardowym ustawieniem kodowania polskich znaczk ow
    > iso-8859-2 w wysyłanych postach na grupy dyskusyjne.

    Tak sie jednak sklada ze standardy Microsoftu lubia sobie
    ignorowac standardy polskiego Internetu.

    > Nie widzę dalszej potrzeby deklarowania czegokolwiek.

    No ale to juz jest Twoj problem. Gdyby Cie to zainteresowalo
    w Sieci jest masa tekstow na temat dlaczego. Pytales czemu
    post nie poszedl wiec Ci napisalam.

    > A tak przy okazji jakie znaczenie ma deklaracja
    > polskich zaków dla osób poszukujących
    > pracy jeżeli mail jest czytelny - każdy polski
    > znaczek począwszy od ą skończywszy na ż ?

    No wlasnie chodzi o to ze czytelne jest na pewno dla innych
    nieskonfigurowanych OE -- dla reszty niekoniecznie.

    > Jasne - wszyscy piszą a gośc i tak ich olewa

    Widac zalezy od sposobu pisania. Jak ktos do mnie od razu
    wyskakuje z takimi tekstami jak Ty w pierwszym poscie to
    mowiac szczerze predzej naciskam "del" niz odpisuje.

    > proponuje przejrzec wątek chinola (moderatorzy ppo - litości)

    Z calym szacunkiem -- znalazles sobie wzor... ;)

    > A to jakiś szczeniacki i z poza tematu tekst

    Calkowicie w temacie -- przeciez to Ty twierdzisz ze jak wokol
    Ciebie wszyscy maja zasady w nosie to Ty tez mozesz je olac.
    A kradziez niewatpliwie sie oplaca, wiec czemu nie -- skoro
    wszyscy... itp.

    > do którego większego komentarza nie chce mi się pisać ....

    Wlasnie napisales ;>

    pzdr.
    Nahia