PracaGrupypl.praca.dyskusjeModerator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość › Re: Moderator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość
  • Data: 2004-08-06 09:18:25
    Temat: Re: Moderator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość
    Od: Nahia <n...@...portal.pl> szukaj wiadomości tego autora

    chinol [Fri, 6 Aug 2004 11:14:12 +0200]:

    > Filozofia jest dobra dla filozofow. Dlaczego nie potrafisz
    > odpowiedziec na kluczowe pytanie calego problemu ?

    Bo nie jestem jasnowidzem? Do tej pory p.p.o funkcjonuje,
    w sposob przypominam okreslony przez osoby ktore byly na tyle
    nia zainteresowane zeby pokusic sie o stworzenie moderowanej
    grupy i okreslenie zasad w FAQ. Jesli uwazasz ze to blad i
    powinno sie to zmienic -- nic nie stoi na przeszkodzie zeby
    sprobowac. Nie rozumiem czemu tego nie robisz?

    > Twoje informacje o sposobach szukania pracy sa nie zwiazane
    > z tematem, bo dyskusja jest o p.p.o. a nie o szukaniu pracy.

    Oczywiscie, grupa zwiazana z poszukiwaniem pracy nie jest nijak
    powiazana z poszukiwaniem pracy ;)

    > Niekonsekwentna jestes Nahio.
    > Z jednej strony piszesz, ze nie wiesz jak wyglada ilosc posotw,
    > praca moderatorow itp. A kilka zdan wczesniej piszesz ze jednak
    > cos wiesz i wyrazasz politowanie na temat ludzi nie znajacych
    > zasad a piszacych listy do moderatorow. To sie kupy nie trzyma.

    Gdybys nauczyl sie czytac calosc postow na ktore odpowiadasz
    to niemialbys problemu z zauwazeniem takich okreslen jak "nie
    wydaje mi sie", "sadze" czy "moim zdaniem".
    A, i "moge sie mylic" ktore tez tam bylo...

    > Tomek

    pzdr.
    Nahia