PracaGrupypl.praca.dyskusjeModerator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość › Re: Moderator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość
  • Data: 2004-08-06 08:38:57
    Temat: Re: Moderator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość
    Od: Nahia <n...@...portal.pl> szukaj wiadomości tego autora

    chinol [Fri, 6 Aug 2004 10:05:52 +0200]:

    > Czy na p.p.o. dzieje sie dobrze czy zle ?

    Dzieje sie roznie. Czasami posty ukazuja sie regularnie, czasem
    nastepuja kilkudniowe przerwy. Oczywiscie lepiej byloby gdyby
    tych przerw nie bylo, ale nie jestem moderatorem i nie wiem czemu
    one wystepuja. Zakladam ze istnieje ku temu powod.

    > Czy problem MIME powoduje, ze posty ukazuja sie z kilkudniowymi
    > przerwami ?

    Nie wydaje mi sie zeby powodem bylo akurat kodowanie. Posty ktore
    maja je bledne najzwyczajniej nie przechodza przez moderacje. Byc
    moze przesylanie tych samych ofert po kilka razy caly czas bez
    poprawienia ustawien w jakims stopniu ma wplyw na szybkosc moderacji
    bo trzeba przejrzec wiecej postow -- ale chyba nie jest on az tak
    wielki. Moge sie mylic, nie znam tego od strony moderatora i nie
    wiem jak czesto i w jakich ilosciach przychodza takie powtorki.

    > Czy trwanie w takiej sytuacji dalej spowoduje marginalizacje
    > p.p.o. ?

    p.p.o to tylko jeden z mozliwych sposobow szukania pracownikow.
    Tak jak poruszac mozna sie piechota, rowerem, samochodem -- Ty
    wybierasz sposob. Tylko jak wybierzesz autobus to nie zal sie
    potem ze kanar cie wyrzuca za brak biletu.

    > Ps. Wydaje mi sie iz moderatorzy nie odpowiadaja na pytania bo
    > dostaja setki maili ze skargami.

    Z tego co wiem to odpowiadaja. Przy okazji -- ile mozna spokojnie
    odpisywac ludziom ktorzy nie rozumiejac w ogole funkcji moderatora
    od razu najezdzaja na niego z pretensjami o rzeczy ktore nie sa
    w zadnym stopniu jego zadaniem?

    > I rowniez wydaje mi sie ze wiekszosc tych skarg to pytania o to,
    > czemu posty wedruja na p.p.o. z kilkudniowym opoznieniem i sa
    > to maile od tych co maja dobre MIME.

    Nie wiem. Nie mam w koncu do nich dostepu.

    > Tomek

    pzdr.
    Nahia