PracaGrupypl.praca.dyskusjeModerator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość › Re: Moderator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość
  • Data: 2004-08-06 08:05:52
    Temat: Re: Moderator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość
    Od: "chinol" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    [cut all]

    Nahio - proste pytania.

    Czy na p.p.o. dzieje sie dobrze czy zle ?
    Czy problem MIME powoduje, ze posty ukazuja sie z kilkudniowymi przerwami ?
    Czy trwanie w takiej sytuacji dalej spowoduje marginalizacje p.p.o. ?

    Ps. Wydaje mi sie iz moderatorzy nie odpowiadaja na pytania bo dostaja setki
    maili ze skargami. I rowniez wydaje mi sie ze wiekszosc tych skarg to
    pytania o to, czemu posty wedruja na p.p.o. z kilkudniowym opoznieniem i sa
    to maile od tych co maja dobre MIME.

    Tomek