PracaGrupypl.praca.dyskusjeModerator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość › Re: Moderator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość
  • Data: 2004-08-06 08:15:41
    Temat: Re: Moderator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość
    Od: gromax <g...@W...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    chinol napisał (pią 6. sierpnia 2004 10:05):

    > [cut all]
    >
    > Nahio - proste pytania.
    mimo że personalizujesz pytającego, ja też odpowiem

    > Czy na p.p.o. dzieje sie dobrze czy zle ?
    generalnie, ogłoszenia pokazują się co 2 -3 dni. to nie jest (bardzo) źle.
    > Czy problem MIME powoduje, ze posty ukazuja sie z kilkudniowymi przerwami?
    nie sądzę. To raczej taki model pracy sobie przybrali moderatorzy

    > Czy trwanie w takiej sytuacji dalej spowoduje marginalizacje p.p.o. ?
    Jeżeli moderatorzy nie podejdą troszeczkę poważniej do swojej pracy, to
    niestety tak się może stać. Nie jest problemem częstotliwość. problemem
    jest często brak odpowiedzi na wysłanego posta. Sposób na poprawę tego w
    sposób niemalże automatyczny opisałem kilka-kilkanaście dni temu

    > Tomek
    gromax