PracaGrupypl.praca.dyskusje › Moderator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość

  • 91. Data: 2004-08-09 06:37:25
    Temat: Re: Moderator pl.praca.oferowana - co jest grane - straci lem cierpliwość
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    MC napisał(a):

    > Chcesz się zgłosić?

    najpierw musialbym miec dostep do internetu nieco lepszy niz
    'okazjonalny' po znajomych. jak mnie kiedys tpsa lub netia podlaczy to
    pogadamy ;)

    --
    =< Normanos >=< mailto: normanos(małpa)wp(kropka)pl >=---
    "...Nie potrzebuje noża, nie mam żadnych celów zbrojnych,

  • 92. Data: 2004-08-09 07:48:35
    Temat: Re: Moderator pl.praca.oferowana - co jest gr YW5lIC0gc3RyYWNpbGVtIGNpZXJwbGl3b7bm
    Od: "Crazy Yogurt" <y...@p...onet.spam.precz.pl>

    Użytkownik "chinol" <p...@o...pl>

    > Podpieram sie jedynie wypowiedziami ludzi na pl.news.nowe-grupy.
    Pisali o zasadach powstawania grup w hierarchii pl.*.
    W alt.* jest ciut inaczej.

    > Jesli nie jest tak, jak oni mowia to wychodzi tylko na lepiej
    > - to oczywiste.
    No to już, do dzieła. Zakładaj :)

    pzdr

    Y (C)

  • 93. Data: 2004-08-09 08:33:51
    Od: Tomasz Kopacz <t...@n...idg.com.pl>

    On 8 Aug 2004 21:04:05 GMT, Dariusz Jaworski wrote:

    > Potrzebne ograniczenia IMHO. Niepotrzebne ograniczenia to podatki w Polsce,
    > biurokracja i powszechna korupcja. IMHO.
    to nie psp :)))

    > Skoro nie ma napisane jaki jest gwarantowany czas publikacji, to nie rozumiem
    > po co pisać, że go nie ma.

    Dlatego że na innych grupach posty pojawiają się natychmiast :)

    > Taki jest zapis FAQ. Ja tego FAQ nie wymyśliłem. Takie są zasady.
    > Można je oczywiście zmienić.

    O.. No właśnie

    > Tutaj masz rację. Dlatego instytucja moderatora jest na ppo potrzebna.
    > Bo moderator nie tylko nie puszcza ogłoszeń krzaczków, ale również
    > ogłoszeń w których nie ma nazwy firmy (a mail wysłany jest z domeny
    > jakiegoś portalu z kontami pocztowymi), nie ma zaznaczonej formy
    > zatrudnienia itp. itd.
    A to bym właśnie dał pod "dyskusję".

    Podsumowując, modyfikacje FAQ:
    - nie jest potrzebna nazwa firmy. I tak jej nie sprawdzacie, a czasami po
    prostu nie można napisać kto szuka pracy.
    - nie jest niezbędne kodowanie czy szczególna forma formatowania postu
    - w liście ma być opis pracy, forma zatrudnienia i sposób kontaktu
    - w temacie miasto i nazwa stanowiska

    Tyle.

    > Płacenie moderatorom byłoby pogwałceniem zasad Usenetu, jako usługi
    > samej w sobie bezpłatnej.

    Nie w tym sensie - zauważ napisałem _poszukujący_ pracy (a nie pracodawcy).
    Chodzi mi o to by ktoś mógł docenić że nie musi czytać śmieci. A wy
    zobaczylibyście na ile takie moderowanie jest komuś potrzebne. Nie sugeruję
    zapłać to opublikuję, tylko raczej - moderuję -> łatwo znalazłem pracę ->
    odwdzięczam się piwaem...

    > Co do drugiej kwestii... istnieje procedura,
    > która umożliwia doprowadzenie do rezygnacji z moderacji grupy.
    A pomyślałeś ile ona trwałaby ;)

  • 94. Data: 2004-08-09 08:44:38
    Od: "Crazy Yogurt" <y...@p...onet.spam.precz.pl>

    Użytkownik "Tomasz Kopacz" <t...@n...idg.com.pl>

    > A to bym właśnie dał pod "dyskusję".
    > Podsumowując, modyfikacje FAQ:
    [...]
    > - nie jest niezbędne kodowanie czy szczególna forma
    > formatowania postu
    Absolutnie się nie zgadzam. Tylko plain text. Jeżeli
    są polskie znaczki - to w ISO-8859-2. Ewentualnie można
    dyskutować rozluźnienie zasad, jeżeli chodzi o kodowanie
    w przypadku, kiedy wiadomość nie zawiera polskich znaków.
    Ale i tu jestem w stronę "na nie".

    A tak BTW, kiedy się przygotowuje reklamę czy ogłoszenie
    do gazety, to też pewne zasady obowiązują, np. ma być
    tyle a tyle kolorów, taki a taki format, etc. I za
    zamieszczenie takiego ogłoszenia często się _płaci_.
    No chwila, jak to?! Nie dość, że trzeba zapłacić, to
    ogłoszenie musi spełniać pewne standardy?! Zgroza!
    Przy takim głodzie pracy nie chcą zamieścić ogłoszenia
    bo logo firmy jest o półtora centymetra za szerokie
    i wyłazi trochę poza ramkę! Bojkotujmy poniedziałkową
    GW!

    pzdr

    Y (C)

  • 95. Data: 2004-08-09 08:59:49
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    Tomasz Kopacz [Mon, 9 Aug 2004 10:33:51 +0200]:

    > Podsumowując, modyfikacje FAQ:
    > - nie jest potrzebna nazwa firmy. I tak jej nie sprawdzacie,
    > a czasami po prostu nie można napisać kto szuka pracy.

    Mozna sie zastanowic, ale generalnie jestem jednak za tym zeby
    oglaszajacy sie informowal kim wlasciwie jest...

    > - nie jest niezbędne kodowanie czy szczególna forma
    > formatowania postu

    Nie zgadzam sie. Posty w HTML ogolnie sa w zlym tonie skoro
    jednak troche ludzi uzywa czytnikow ktore wyswietlaja je z
    pelnym zrodlem. Natomist jezeli ktos nie potrafi albo mu sie
    nie chce potrafic ustawic kodowania, moze nie uzywac w ogole
    polfontow -- wtedy nie musi miec deklaracji co zdaje sie jest
    zreszta w FAQ.

    > - w liście ma być opis pracy, forma zatrudnienia i sposób
    > kontaktu

    To juz jest.

    > - w temacie miasto i nazwa stanowiska

    To rowniez juz jest...

    > A pomyślałeś ile ona trwałaby ;)

    Mowisz, ze dluzej niz marudzenie tutaj? ;) Mozliwe, ale
    w przeciwienstwie do niego -- dalaby jakis efekt.

    pzdr.
    Nahia

  • 96. Data: 2004-08-09 09:21:18
    Od: "Crazy Yogurt" <y...@p...onet.spam.precz.pl>

    Użytkownik "chinol" <p...@o...pl>

    > Pisali wlasnie o alt.

    Grupę w hierarchii alt.* może założyć i usunąć w zasadzie każdy,
    jeżeli tylko wie jak to zrobić albo jest średnio rozgarnięty
    w przeszukiwaniu gugla.
    To, czy grupa rozpropaguje się na wszystkie serwery, to inna
    rzecz.

    pzdr

    Y (C)

  • 97. Data: 2004-08-09 09:26:20
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 09 Aug 2004 10:59:49 +0200, Nahia <n...@...portal.pl> napisał:

    > Mowisz, ze dluzej niz marudzenie tutaj? Mozliwe, ale
    > w przeciwienstwie do niego -- dalaby jakis efekt.

    Na nowych grupach nikt nie chce sie wypowiedziec na temat mozliwej
    procedury odmoderowania. Jedyne komentarze sa "to sie nie uda" i "idzcie
    na news admin. Jesli znasz stosowne procedury (istniejace ktorych sie
    dokopalem dotycza wylacznie zakladania nowych grup) byloby milo jakbys
    podala.

  • 98. Data: 2004-08-09 10:01:18
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    > Stwierdzam, ze nie znasz netykiety news.Na reszte odpowiem pozniej.
    > http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html
    > "Jedyny dopuszczalny w Internecie standard kodowania polskich ogonków to
    > ISO 8859-2."

    a np. o unikodzie nie słyszałeś? fakt, że to 2 bajty a nie jeden. ale można.
    i co najwazniejsze, nie jest to zabronione. Dlatego, że i w utf-ie, i w iso
    latin2 polskie znaki są na tym samym miejscu
    tak że nie zarzucaj że nie znam netykiety. na podstawie jednego drobnego
    wycinka tworzysz sobie teorię, która ci akurat pasuje

  • 99. Data: 2004-08-09 10:27:58
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 09 Aug 2004 12:01:18 +0200, gromax <g...@W...interia.pl>
    napisał:

> [...]
    > tak że nie zarzucaj że nie znam netykiety. na podstawie jednego drobnego
    > wycinka tworzysz sobie teorię, która ci akurat pasuje

    Jak wspomnialem rano, szerzej na reszte posta odpowiem pozniej.
    Natomiast mam pytanie
    Ktory dokument jest obowiazujacy?
    Przytoczny przeze mnie czy inne, ktorych nie cytujesz?
    (Mam nadzieje, ze nie bierzesz tonu dyskusji do siebie - pisze czasem
    ostro, ale to "nic osobistego" jestem wkurzony nie na Ciebie personalnie,
    tylko na pokracznosc polskiego usenetu)

    Tak wiec, jesli w jednych dokumentach "wladze usenetu" podaja jedno
    stanowisko (Jedyny dopuszczalny w Internecie standard kodowania) na temat
    kodowania a w innych inne, to niech na Boga sie ujednolica.

    Odnosnie moich uwag, o zablokowaniu innych niz dopuszczalny standard
    postow na samych serwerach - wystarczy zablokowac chyba posty bez
    kodowania, bo zdaje sie wiekszosc z oe ma brak jakiejkolwiek deklaracji -
    czy sie myle? Koniec telegramu

  • 100. Data: 2004-08-09 10:31:20
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    > Jak wspomnialem rano, szerzej na reszte posta odpowiem pozniej.
    ok. z tym unicodem to troszeczkę, chociaż nie do końca, nagiąłem
> [...]
    > (Mam nadzieje, ze nie bierzesz tonu dyskusji do siebie - pisze czasem
    > ostro, ale to "nic osobistego" jestem wkurzony nie na Ciebie personalnie,
    nie, nie biorę do siebie. moim zdaniem po prostu powszechne stosowanie zasad
    uznanych za normę nie wymaga wiele wysiłku, a przynosi spodziewane efekty,
    czyli proawidłową czytelność ogłaszanych dokumentów (tu - usenetowych)

    co do linków, to chociażby (znaleziony na szybko)
    http://www.ogonki.agh.edu.pl/

    > Tak wiec, jesli w jednych dokumentach "wladze usenetu" podaja jedno
    > stanowisko (Jedyny dopuszczalny w Internecie standard kodowania) na temat
    > kodowania a w innych inne, to niech na Boga sie ujednolica.
    ja stosuję iso latin2 i jakoś nie mam problemów z odczytem/zapisem. zresztą
    jako użytkownik linuxa chyba znasz problemy z cp1250 w tym systemie (gdzie
    np. mirosoft do swoich przeglądarek dodał funkcjonalność konwersji znaków z
    jedynej-i-nie-podważalnej)

> [...]
    > postow na samych serwerach - wystarczy zablokowac chyba posty bez
    > kodowania, bo zdaje sie wiekszosc z oe ma brak jakiejkolwiek deklaracji -
    blokować? moim zdaniem powinna iść informacja zwrotna do nadawcy, co jest
    nie tak zadeklarowane. a praktycznie każdy czytnik można skonfigurować do
    prawidłowego działania, w tym i oe