PracaGrupypl.praca.dyskusjeModerator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość › Re: Moderator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość
    From: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Moderator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość
    Date: Mon, 09 Aug 2004 12:27:58 +0200

    Dnia Mon, 09 Aug 2004 12:01:18 +0200, gromax <g...@W...interia.pl>
    napisał:

    > a np. o unikodzie nie słyszałeś? fakt, że to 2 bajty a nie jeden. ale
    > można.
    > i co najwazniejsze, nie jest to zabronione. Dlatego, że i w utf-ie, i w
    > iso
    > latin2 polskie znaki są na tym samym miejscu
    > tak że nie zarzucaj że nie znam netykiety. na podstawie jednego drobnego
    > wycinka tworzysz sobie teorię, która ci akurat pasuje

    Jak wspomnialem rano, szerzej na reszte posta odpowiem pozniej.
    Natomiast mam pytanie
    Ktory dokument jest obowiazujacy?
    Przytoczny przeze mnie czy inne, ktorych nie cytujesz?
    (Mam nadzieje, ze nie bierzesz tonu dyskusji do siebie - pisze czasem
    ostro, ale to "nic osobistego" jestem wkurzony nie na Ciebie personalnie,
    tylko na pokracznosc polskiego usenetu)

    Tak wiec, jesli w jednych dokumentach "wladze usenetu" podaja jedno
    stanowisko (Jedyny dopuszczalny w Internecie standard kodowania) na temat
    kodowania a w innych inne, to niech na Boga sie ujednolica.

    Odnosnie moich uwag, o zablokowaniu innych niz dopuszczalny standard
    postow na samych serwerach - wystarczy zablokowac chyba posty bez
    kodowania, bo zdaje sie wiekszosc z oe ma brak jakiejkolwiek deklaracji -
    czy sie myle? Koniec telegramu