PracaGrupypl.praca.dyskusje › Moderator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość

  • 81. Data: 2004-08-08 21:09:21
    Temat: Re: Moderator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    krzysztofsf wrote:
    > Zastanawiam sie , jak sie ma wzrost utrudnien w zamieszczaniu ogloszen na
    > ppo do zwiekszenia ilosci zamieszczanych platnych (lub do platnego
    > odczytania) ogloszen na aaaby.pl. Bo modrator jest z agorowej bajki o ile
    > sie nie mule.

    Myślę, że powinieneś zgłosić te aferę do CIA. Centrum Informacji Aferalnych
    przy Samoobronie RP na pewno się tym zajmie. Mulisz się, ale co tam. Oni
    to kupią.

    MSPANC

    --
    Dariusz Jaworski

    PGP key fingerprint: 9FBC7DB3D28AB181F1838C321ACFDD74 / id: 6438E6C1

  • 82. Data: 2004-08-08 21:18:58
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia 8 Aug 2004 21:09:21 GMT, Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl> napisał:

> [...]
    > Aferalnych
    > przy Samoobronie RP na pewno się tym zajmie. Mulisz się, ale co tam. Oni

    Na grupe pisuje od 3-4 lat.
    Uwazam, ze obecnie jest najgorzej moderowana w tym okresie.
    Masz pomysl na inne przyczyny - jesli nie celowo to ?

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 83. Data: 2004-08-08 21:19:58
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    > Zrobcie cos i odpusccie to kodowanie, a zniknie 90% powodow do narzekan.
    > No chyba, ze lubisz kopac sie z koniem - ale w takim razie na beton nie ma
    > rady.
    ech, ale trudne jest znalezienie odpowiedniej informacji i skonfigurowanie
    czytnika. bardzo trudne. Jak samochód w pewnych wypadkach nie ruszy bez
    ssania, to będziesz pomstwoał cały świat zamiast pociągnąć za odpowiednią
    gałkę...

  • 84. Data: 2004-08-08 21:27:06
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Sun, 08 Aug 2004 23:19:58 +0200, gromax <g...@W...interia.pl>
    napisał:

> [...]
    > czytnika. bardzo trudne. Jak samochód w pewnych wypadkach nie ruszy bez
    > ssania, to będziesz pomstwoał cały świat zamiast pociągnąć za odpowiednią

    Skoro iso-8859-2 jest jedynym slusznym standardem w polskim usenecie,
    dlaczego grupy hierarchii .pl nie maja zablokowanej mozliwosci wysylania
    postow w innych niz ten standartach?
    Nie byloby wtedy problemow z ludzmi, ktorzy miesiacami pisza np na
    pl.biznes , aby przekonac sie, ze nie sa w stanie wyslac zapotrzebowania
    na pracownika na ogloszenia o pracy, a przy okazji maja jeszcze okazje
    zostac zwymyslanymi.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 85. Data: 2004-08-08 22:03:56
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    tia... temat wraca jak bumerang.
    jakos nie zauwazyłem żeby komuś wymyślano. Jest zasada, jest sposób
    rozwiązania, zaimplementować i wio do przodu, żeby pracodawca miał
    pracownika a pracownik pracę.
    nie znam grupy biznesowej. natomiast znam skutki błędnej bądź nie ustawionej
    deklaracji i kodowania.
    iso latin 2 nie jest jedynym standardem dla pliterek w hierarchii pl.

  • 86. Data: 2004-08-08 22:13:05
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 09 Aug 2004 00:03:56 +0200, gromax <g...@W...interia.pl>
    napisał:

> [...]
    > ustawionej
    > deklaracji i kodowania.
    > iso latin 2 nie jest jedynym standardem dla pliterek w hierarchii pl.

    Mam wrazenie, ze sie wykrecasz, zamiast ustosunkowac sie do mojego
    zapytania.
    Dlaczego dopuszczane sa inne standarty , jesli jest to takie wazne?

    A grupa biznesowa - podalem pierwszy przyklad z brzegu - popatrzalem tz
    pozniej na naglowki - nie wyglada to zbyt zgodnie z zasadami - nie
    widzailem w wielu postach deklaracji kodowania - moze nei widze w moim
    czytnikow calosci naglowka?

    Jest to jedyna moderowana grupa ogloszeniowa.
    Dlaczego ma miec zasady inne niz reszta usenetu?
    Dlaczego wymuszeniem poprawnego kodowania w kilku zgodnych standardach nie
    zlikwiduje sie tego problemu w usenecie, tylko pokrzykuje na nieumiejacych
    ustawiac czytnikow?
    mam wrazenie, ze najwiekszymi lamerami sa sami administratorzy news, nie
    potrafiacy skonfigurowac serwerow i zwalajacych to na userow.
    Po tygodniu poprawnego skonfigurowania serwerow byloby jasne dla
    wszystkich, ze zeby wyslac posta nalezy miec dostep do serwera i wlasciwe
    kodowanie.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 87. Data: 2004-08-08 23:33:38
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    > Mam wrazenie, ze sie wykrecasz, zamiast ustosunkowac sie do mojego
    > zapytania.
    Wykręcam się odpowiadając wprost że są zasady których należy przestrzegać?
    heh, nie mam słów

    > Dlaczego dopuszczane sa inne standarty , jesli jest to takie wazne?
    odsyłam do fakju usenetu. Wszystko jest wyjaśnione. polskie znaki uzywane są
    w takich a takich standardach, do tego musi pójść deklaracja w nagłówku.

> [...]
    > pozniej na naglowki - nie wyglada to zbyt zgodnie z zasadami - nie
    > widzailem w wielu postach deklaracji kodowania - moze nei widze w moim
    czyli jak ktoś łamie zasady to postępuje dobrze, dobrze jest jak nikt na to
    nie zwraca uwagi a jak ktoś właściwie zarządza to jest źle? nie rozumiem.

    > Jest to jedyna moderowana grupa ogloszeniowa.
    Są przyczyny, możesz to zmienić. Są na to odpowiednie procedury. Póki co
    jest moderowana, a więc jest moderator który jest nadzorcą nad
    przestrzeganiem zasad. I on, i wysyłający posta na ppo muszą się trzymać
    zasad.

    > Dlaczego ma miec zasady inne niz reszta usenetu?
    ma dokładnie takie same zasady. Co najwyżej w innych miejscach usenetu (może
    przez brak moderatora?) nikt nie karci za ich łamanie.

    > Dlaczego wymuszeniem poprawnego kodowania w kilku zgodnych standardach nie
    > zlikwiduje sie tego problemu w usenecie, tylko pokrzykuje na nieumiejacych
    > ustawiac czytnikow?
    problemu nie ma, pod warunkiem że się przeczyta co i dlaczego się powinno
    używać. i w jaki sposób. "Pokrzykiwanie" jest nie na "nieumiejących
    ustawiać czytników" tylko na tych, co nie potrafią znaleźć fakju i
    przeczytać co i jak zrobić żeby było ok.

    > mam wrazenie, ze najwiekszymi lamerami sa sami administratorzy news, nie
    > potrafiacy skonfigurowac serwerow i zwalajacych to na userow.
    W jaki sposób administrator miałby odgadnąć co użytkownik ma na myśli?
    lamerstwo objawia się tym że nie jest się cudotwórcą? obojętnie jak
    skomplikowanego mechanizmu użyto by na serwerze, informacja o błędzie
    zawsze będzie skierowana do użytkownika. mechanizmy na serwerze mogą co
    najwyżej usprawnić sprawdzanie tak podstawowej rzeczy, jak deklaracja
    nagłówkowa i sprawdzenie kodowania pod kątem tej deklaracji.

    > Po tygodniu poprawnego skonfigurowania serwerow byloby jasne dla
    > wszystkich, ze zeby wyslac posta nalezy miec dostep do serwera i wlasciwe
    > kodowanie.
    to odpowiedz na pytania: jak niby miałaby wyglądać ta "poprawna
    konfiguracja" i co to znaczy "mieć dostęp do serwera". I potem na pytanie
    "co w ten sposób zostałoby osiągnięte".

    BTW, kodowanie to naprawdę nie jest nie wiadomo jaki problem. Jeżeli ktoś
    zaczyna korzystać z usenetu, to na ogół pierwszym krokiem jest przeczytanie
    fakju. Czyli odpowiedzenie sobie na pytanie, co to jest, do czego służy i
    jak się należy tym posługiwać. I zaopatrzony w taką wiedzę później nie ma
    problemów z poruszaniem się po grupach.
    Poza tym, poszły dziś 44 posty na ppo. Czyli generalnie mniej więcej tyle,
    co zawsze chodzi. poprzednie były puszczone 3 dni wcześniej. Słaba
    częstotliwość?

  • 88. Data: 2004-08-09 00:20:31
    Temat: Re: Moderator pl.praca.oferowana - co jest gr YW5lIC0gc3RyYWNpbGVtIGNpZXJwbGl3b7bm
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@z...sail-ho.wytnij.pl>

    Sami popatrzcie co *chinol* napisał:

    > To ze ty pisalas to nie znaczy ze inni nie pisali. Zalozenie grupy w
    > hierarchii alt. to lekko kilka miesiecy (jak nie dluzej) roboty i czekania.
    > Tylko po to zeby zrobic jakis test ?

    Masz jakiekolwiek pojęcie o czym piszesz? Założenie grupy alt.* to
    parę sekund...

    Krzysiek Kiełczewski

  • 89. Data: 2004-08-09 00:21:23
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@z...sail-ho.wytnij.pl>

    Sami popatrzcie co *Crazy Yogurt* napisał:

    > A tak naprawdę, to parę minut... Na pewno chcesz brać
    > się za moderowanie? ;>

    A czemu by nie? Przecież to coś fachowcem jest...

    Krzysiek Kiełczewski

  • 90. Data: 2004-08-09 06:14:38
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 09 Aug 2004 01:33:38 +0200, gromax <g...@W...interia.pl>
    napisał:

> [...]
    > uzywane są
    > w takich a takich standardach, do tego musi pójść deklaracja w nagłówku.

    Stwierdzam, ze nie znasz netykiety news.Na reszte odpowiem pozniej.
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html
    "Jedyny dopuszczalny w Internecie standard kodowania polskich ogonków to
    ISO 8859-2."

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##