PracaGrupypl.praca.dyskusje › Moderator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość

  • 181. Data: 2004-08-11 08:38:36
    Temat: Re: Moderator pl.praca.oferowana - co jest gr YW5lIC0gc3RyYWNpbGVtIGNpZXJwbGl3b7bm
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    krzysztofsf [Wed, 11 Aug 2004 02:04:08 +0200]:

    > Wycialem, poniewaz dokladnie obrazuja spojrzenie osoby [...]

    No to obejrzyj ten obrazek jeszcze ze dwa razy.

    > Ja uwazam, ze powinno byc jak najwiecej ogloszen wlasnie
    > od lekcewazonych "firm krzakow", poniewaz wiekszosc
    > dlugotrwale bezrobotnych moze liczyc na zatrudnienie glownie
    > w takich firmach.

    Tu sie roznimy: ja wole ppo bez kanciarzy, ty chcialbys ich
    tam zaprosic. Ani ja nie przekonam Ciebie ani Ty mnie.

    > Z usenetu korzysta wielu ludzi, ktorzy maja trudnosci
    > z wyslaniem ogloszenia na ppo, z tym, ze po nieudanej
    > probie olewaja to i szukaja innymi drogami.

    W tym ze szukaja innymi drogami nic szczegolnie strasznego
    nie widze bo przeciez jesli ktos faktycznie potrzebuje tej
    pracy to nie ogranicza sie do czytania ppo.

    Moim zdaniem w zupelnosci wystarczyloby takim firmom tylko
    uswiadomic ze istnieje formularz za pomoca ktorego spokojnie
    moga ogloszenie zamiescic bez zwracania uwagi na to jakie
    maja ustawienia czytnika. Mozna go nawet ciut uszczegolowic
    zeby nie bylo watpliwosci co nalezy w nim wpisywac. Sadze
    ze jesli ktos w ogole z Internetu umie korzystac i wie ze
    istnieje Usenet to formularz wypelnic tez da rade...

    pzdr.
    Nahia

  • 182. Data: 2004-08-11 10:36:54
    Temat: Re: Moderator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "chinol" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > nowej
    > >

    > A na jakiej podstawie tak twierdzisz ? Jest to gdzies napisane, czy ktos
    > ci mowil, czy wiesz to z doswiadczenia ?

    Można powiedzieć, że z doświadczenia. Podczas kilkuletniej bytności na pnn-g
    widywałem kilka takich zdarzeń. Jeśli pytasz o Pismo, W Którym Jest To
    Napisane - to takiego najprawdopodobniej nie ma. Masz więc do wyboru:
    a/ uwierzyć mi,
    b/ uznać, że skoro procedura nie jest nigdzie opisana explicite, jest
    niemożliwa, i raz posadzony na stołku moderator jest moderatorem ad morte
    defecatem
    c/ nie uwierzyć mi i użyć innej metody z szerokiego wachlarza możliwości, od
    kupienia flaszki adminowi, do prób złamania klucza prywatnego TSa.

    Sigurd

  • 183. Data: 2004-08-11 11:08:15
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    > Jestes pierwszym, ktory byl w stanie wyartykulowac "explicite takiej
    > procedury nie ma" na kilometry moich pytan o ta sprawe.

    zaasekuruję się dodaniem "IMHO" - bo możliwe, że gdzieś tam jest zapisana,
    tylko ja nie trafiłem.
    A na pewno procedura jest uznawana przez jedyną decydującą instancję, czyli
    TSa. A chyba interesuje Cię stan faktyczny, a nie to, czy "jest odpowiedni
    paragrafik"?

    Sigurd

  • 184. Data: 2004-08-11 11:08:56
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

> [...]
    od
    > kupienia flaszki adminowi, do prób złamania klucza prywatnego TSa.

    Dziekuje za wyczerpujaca odpowiedz.
    Takiej wlasnie odpowiedzi oczekiwalem. Krotko, na temat i bez zbednych
    komentarzy.

    Jestes pierwszym, ktory byl w stanie wyartykulowac "explicite takiej
    procedury nie ma" na kilometry moich pytan o ta sprawe.

    Jeszcze raz Tx.
    Tomek

  • 185. Data: 2004-08-11 14:09:01
    Od: Agata Rabska <m...@c...plukwa.net>

    Dnia Fri, 6 Aug 2004 16:58:03 +0200, chinol naskrobałeś/łaś:

> [...]
    >napiszemy w FAQ o oplacie moderatorskiej ?
    >Ogladales Potop ? Tam Kmicic mowi do Wolodyjowskiego "KONCZ WASC WSTYDU
    >OSZCZEDZ". Wez sobie czlowieku te slowa do serca.
    >A z twojego pisania wynika duzo. Wogule duzo wynika z twojej osoby. Masz juz
    >doktorat ??>
    >OK. To ja sie zglaszam. Wiem na czym polega praca moderatora. Mam wzgledne
    >pojecie o dzialaniu grup moderowanych :))
    >I teraz proste pyt.
    >Nadaje sie Chinol na moderatora ? Jesli sie nie nadaje, to prosze o
    >No tow. Maciuszko. Do boju. W punktach prosze.
    No to może ja.

    W obliczy twoich powyższych wypowiedzi, uważam że jesteś troszkę zbyt chamski
    w stosunku do ludzi aby być moderatorem.
    To tylko i wyłącznie MOJE zdanie, miało być bez ogródek.

    --
    Mirai, pierwsza, jedyna, niepowtarzalna
    12latka no 1. on p.r.a

  • 186. Data: 2004-08-12 07:31:48
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > W obliczy twoich powyższych wypowiedzi, uważam że jesteś troszkę zbyt
    chamski
    > w stosunku do ludzi aby być moderatorem.
    > To tylko i wyłącznie MOJE zdanie, miało być bez ogródek.

    Ok, przyjmuje krytyke. Krytyka bez ogrodek jest lepsza niz sciemnianie.

    Wniosek: Moderator NIE MOZE byc chamski.

    Pytanie nasuwa sie samo: Jakim cudem M i J zostali moderatorami ????

    Pozdrawiam
    Tomek

    Ps. Nie jestem chamski dla wszystkich.

  • 187. Data: 2004-08-13 17:22:40
    Od: Przemek Wrzesiński <p...@n...gazeta.pl>

    Pięknego dnia, a był to 11 sierpień (środa) 2004, osobnik ukrywający się
    pod pseudonimem krzysztofsf w wiadomości <news:opscji78nc4iukdk@krzysztofc>
    napisał/a:

    > Nie wiekszosc ludzi , tylko obecny moderator z kumplami fanatykami
    > czystosci usenetu.

    Ja tak tylko dodam, bo do wiekszosci nie dociera chyba fakt, ze polska
    hierarchia usenetu jest *prywatna wlasnoscia* TS-a. Usenet to nie jest
    twoje prawo, to przywilej.

    --
    Przemek
    http://photo.morsik.net

  • 188. Data: 2004-08-13 19:46:38
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 13 Aug 2004 19:22:40 +0200, Przemek Wrzesiński

> [...]
    >
    > Ja tak tylko dodam, bo do wiekszosci nie dociera chyba fakt, ze polska
    > hierarchia usenetu jest *prywatna wlasnoscia* TS-a. Usenet to nie jest

    Zgadzam sie z powyzszym, ze TS ustala zasady.
    Natomiast PM zamiast przejsc na priva lub przeniesc dyskusje na
    pl.news.admin a tutaj nie dyskutowac o serwerach doczepiajacych stopke z
    info o serwerze, tak poprowadzil dyskusje, ze publicznie wrecz
    uniemozliwll czlowiekowi zmiane stanowiska i wyrazenie zgody na przejscie
    na inny serwer.
    O uprzejmosci i milym sposobie dyskusji PM chyba nie musze cie informowac?
    Cos co powinno byc kulturalnie zalatwione w wewnetrznym swiatku adminow
    news zostalo w sposob bardzo nieprzyjemny wyciagniete na forum publiczne,
    a moderator byl besztany jak uczniak w kacie.
    Do Jego moderacji nie mialem specjalnych zastrzezen, chociaz tez miewal
    opoznienia, ale nie pojawialy sei posty od normalnych pracodawcow na
    grupie. Jesli ktos reklamowal, to raczej z grupy "pracownik mail" - moze
    oczka dwa wyzej.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 189. Data: 2004-08-14 09:09:33
    Od: Przemek Wrzesiński <p...@n...gazeta.pl>

    Pięknego dnia, a był to 13 sierpień (piątek) 2004, osobnik ukrywający się
    pod pseudonimem krzysztofsf w wiadomości <news:opscorv0ge4iukdk@krzysztofc>
    napisał/a:

> [...]
    > pl.news.admin a tutaj nie dyskutowac o serwerach doczepiajacych stopke z
    > info o serwerze, tak poprowadzil dyskusje, ze publicznie wrecz

    A ja zadam pytanie - dlaczego jeszcze zaden z Was nie napisal RFD na pnng?
    Tylko tu piszecie i piszecie. Ktos zaraz powie, ze nie ma jasno okreslonej
    metody usuniecia moderacji. To ja przypomne glowna zasade usenetu -
    przejrzec archiwum grupy. Niedawno wprowadzono moderacje chyba na
    pl.sci.historia, na polipie moderacja raz byla a raz nie. Tak trudno
    przejrzec kilkadziesiat postow i napisac na wzor wlasne RFD? Napiszcie to
    RFD (poprawne formalnie, jak to sie robi? zapraszam do archiwum pnng) i
    zobaczcie zainteresowanie. Argumentow w stylu " bo to zajmie kilka
    miesiecy" nie sa argumentami IMHO.

    Ja bede przeciw :)

    > uniemozliwll czlowiekowi zmiane stanowiska i wyrazenie zgody na przejscie
    > na inny serwer.

    ??? inny serwer? To wlasnie on nie chcial zmienic atmana na inny, bo nie.

    > O uprzejmosci i milym sposobie dyskusji PM chyba nie musze cie informowac?

    Jak cos sie powtarza po raz n-ty, to mozna sie zirytowac, nieprawdaz? Poza
    tym admin nie jest od tego by go lubic.

    > Cos co powinno byc kulturalnie zalatwione w wewnetrznym swiatku adminow
    > news zostalo w sposob bardzo nieprzyjemny wyciagniete na forum publiczne,
    > a moderator byl besztany jak uczniak w kacie.

    Zasady moderacji sa po to by ich przestrzegac (mozna sie zzymac czy sa
    dobre czy nie) ale dopoki takie sa nalezy sie ich trzymac. Poprzedni
    moderator bylby nadal, gdyby tylko zmienil serwer (serwer niusowy onetu czy
    gazety nie ma ograniczen poza logowaniem sie)

    --
    Przemek
    http://photo.morsik.net

  • 190. Data: 2004-08-16 12:13:32
    Od: Agata Rabska <m...@c...plukwa.net>

    Dnia Thu, 12 Aug 2004 09:31:48 +0200, chinol naskrobałeś/łaś:

    >Ok, przyjmuje krytyke. Krytyka bez ogrodek jest lepsza niz sciemnianie.
    >Wniosek: Moderator NIE MOZE byc chamski.
    >Pytanie nasuwa sie samo: Jakim cudem M i J zostali moderatorami ????
    Nie wiem, zgłosili się?

    >Ps. Nie jestem chamski dla wszystkich.
    To dobrze, ale i jednocześnie źle ;)