PracaGrupypl.praca.dyskusjeMala konkluzja n/t oczekiwan pracobiorcow › Re: Mala konkluzja n/t oczekiwan pracobiorcow
    From: "PiotrG" <p...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Mala konkluzja n/t oczekiwan pracobiorcow
    Date: Fri, 21 Nov 2003 16:22:55 +0100

    > Male firmy sa ok, ale pokaz mi kogos kto chcialby w nich pracowac? Zawsze
    > przeciez lepiej w wiekszej - w malej szef bedzie mial zly dzien i nic nie
    > podskoczyc...
    Ja pracuje, i nadal chce (firma moze nie mala - 50osob, ale tez nie duza)
    ;-)
    Uwazam, ze w malej firmie jest duuuzo wiecej miejsca na inwencje i nowosci.
    Ponadto duzo moze od Ciebie zalezec. No i ciagle cos sie dzieje, wiec sie
    nie
    zanudzisz (jak np. moj kumpel w banku - wali fuchy w godzinach pracy, bo nie
    moze z nudow wytrzymac).
    IMHO praca w malej firmie jest o niebo lepsza, niz praca w duzym molochu.

    > Zeby sie posmiac? ;)
    Ja zawsze czytam.
    I nie dla smiechu - sposob napisania LM b. duzo mowi o kandydacie.

    > Az dlatego... Przeciez takich gosci znowu nie ma az tak wielu i jak tylko
    > dlugo szukaja to zawsze cos znajda...
    ;-) Nie rozumiesz. Tu nie jest wazna srednia - wazne jest to, jak kandydat
    reaguje na takie pytanie i jak potrafi przedstawic swoje osiagniecia i/lub
    niepowodzenia.
    W dzisiejszych czasach malo gdzie mozna pracowac spokojnie i bez stresu.
    Zwykle jest to mlyn (i to tygrysy lubia najbardziej), i sposob reakcji
    kandydata na sytuacje stresogenne ma nie mniejsze znaczenie od jego
    merytoryki.

    > No i co na slub tez tak bys poszedl? Albo przyja klienta na wazna rozmowe
    > kapciach - to tak jest przyjete w firmie?
    > Dla obu stron rozmowa o prace jest wielka niewiadomo, wiec trzymaja sie
    > regol - a jedna z nich mowi, garnitur prosze zalozyc.
    Znam ludzi (powaznych), ktorzy na slub nie zalozyli garnituru.
    A co do regul - nie znam takiej reguly, ktora mowi o garniturze podczas
    rekrutacji (choc zwykle go zakladam na takie okolicznosci).
    Pamietaj, ze to firma, a nie slub brata. W firmie obowiazuja przede
    wszystkim reguly, ktore zostaly w niej ustalone. Jesli Ci sie nie podoba,
    szukasz pracy dalej. Mamy przeciez wolnosc i nikt Ci nie kaze.
    A jesli MUSISZ znalezc prace, bo np. nie masz na papu, to przestan
    zwracac uwage na pierdoly.
    To ty szukasz pracy, a nie praca ciebie. Pamietaj!
    Chyba, ze jestes wysokiej klasy specjalista, ale z tresci Twojego postu
    wnioskuje, ze niestety nie.

    PiotrG