PracaGrupypl.praca.dyskusje › Mail z oferta i sygnaturka

  • 1. Data: 2003-06-05 08:02:23
    Temat: Mail z oferta i sygnaturka
    Od: k...@g...pl (Konlin)

    Witam!

    Jakie jest Wasze zapatrywanie na standardowe sygnaturki (np. takie jak
    ponizsza) w mailach zawierajacych CV i LM? Bo z jednej strony troche
    to w stylu kolorowej papaterii w tradycyjnych dokumentach, a z drugiej
    internet ma swoje prawa i obyczaje :))
    I jeszcze jedno - jakie wyrazenie proponujecie, bedace czyms posrednim
    miedzy "witam/pozdrawiam" a "szanowny panie/z powazaniem"?

    Bo mam z tym problem np. piszac do promotora :)) - pierwsze troche
    zbyt luzackie, drugie zdecydowanie za sztywne. I prosze mnie nie
    odsylac na prsv bo piszac maile do potencjalnych pracodawcow tez sie
    wacham - oficjalka jest przeciez w LM, natomiast mail az sie prosi o
    standardowy wyglad (czyli wariant pierwszy).

    Pozdrawiam
    Konrad Inglot

    --
    K.O.N.L.I.N. k...@p...pl
    Kinetic Organism Normally for Logical Infiltration and Nullification,

    "Goodbye cruel world
    I'm leaving you today"
    WinAmp gra: : (Winamp nic nie gra bo go Konlin wylaczyl ;-)

  • 2. Data: 2003-06-05 09:15:55
    Temat: Re: Mail z oferta i sygnaturka
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    > Jakie jest Wasze zapatrywanie na standardowe sygnaturki (np. takie jak
    > ponizsza) w mailach zawierajacych CV i LM?

    Negatywne. W koncu CV i LM to pisma oficjalne wiec po prostu nie wypada.
    Chociaz to zalezy od sygnaturki: jesli podajesz w niej tylko swoje namiary
    (mail, telefon, adres www - pod warunkiem, ze warto to www obejrzec) to da
    sie przezyc. Ale wszelkiego rodzaju cytaty i dziwadla, ktore nie kazdy moze
    zrozumiec zdecydowanie odpadaja. Taka sygnaturka moze zadzialac na Twoja
    niekorzysc.

    > to w stylu kolorowej papaterii w tradycyjnych dokumentach, a z drugiej
    > internet ma swoje prawa i obyczaje :))

    Ale innymi prawami rzadzi sie IRC, innymi grupy dyskusyjne a jeszcze innymi
    oficjalna poczta. Jak wysylasz e-mail z oferta, to nie piszesz przeciez
    Drogi Kaziu, tylko Szanowny Panie Iksinski:))

    > I jeszcze jedno - jakie wyrazenie proponujecie, bedace czyms posrednim
    > miedzy "witam/pozdrawiam" a "szanowny panie/z powazaniem"?
    > Bo mam z tym problem np. piszac do promotora :))

    A to juz od promotora zalezy:)) IMO jak jest obeznany z internetem, to za to
    pierwsze sie nie obrazi. Gorzej jakbys strzelil siema/nara:))

    Aga

  • 3. Data: 2003-06-05 09:58:48
    Od: k...@g...pl (Konlin)

    Witaj aga.p,

    W Twoim liście datowanym 5 czerwca 2003 (11:15:55) można przeczytać:

    ap> A to juz od promotora zalezy:)) IMO jak jest obeznany z internetem, to za to
    ap> pierwsze sie nie obrazi. Gorzej jakbys strzelil siema/nara:))

    Promotor promotorem ale pytalem o to bardziej rowniez w kontekscie
    wysylania CV/LM. Rozumiem ze jestes za cala ceremonia czyli "Szanowni
    Panstwo"?

    Pzdr
    Konrad Inglot

    --
    K.O.N.L.I.N. k...@p...pl
    Kinetic Organism Normally for Logical Infiltration and Nullification,

    "You're never gonna die, you're gonna make it if you try;
    they're gonna love you"

  • 4. Data: 2003-06-05 10:12:09
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    > Promotor promotorem ale pytalem o to bardziej rowniez w kontekscie
    > wysylania CV/LM. Rozumiem ze jestes za cala ceremonia czyli "Szanowni
    > Panstwo"?

    Jesil piszesz do kogos pierwszy raz - to tak. A potem to juz zalezy:))

    Aga

    PS: ankiete jakas robsz, czy co?:)

  • 5. Data: 2003-06-05 10:52:54
    Od: k...@g...pl (Konlin)

    Witaj aga.p,

    W Twoim liście datowanym 5 czerwca 2003 (12:12:09) można przeczytać:

    ap> Jesil piszesz do kogos pierwszy raz - to tak. A potem to juz zalezy:))

    Czyli tak jak myslalem.

    ap> PS: ankiete jakas robsz, czy co?:)

    Nie, pracy szukam i nie chce popelnic jakiegos faux-pas na samym
    poczatku :))

    Pozdrawiam
    Konrad Inglot

    --
    K.O.N.L.I.N. k...@p...pl
    Kinetic Organism Normally for Logical Infiltration and Nullification,

    "Mother should I trust the goverment?"

  • 6. Data: 2003-06-05 11:04:52
    Od: "miras" <m...@i...pl>

    Konlin wrote:
    > Witam!

    Witam,

    co do sygnaturki to Twojej na pewno bym nie wysylal(nigdzie) bo jak na
    przyjete standardy jest zdecydowanie za dluga.
    Druga sprawa, niezwiazana z tematem, to cytowanie. Wiadomo o co chodzi.

    Pozdrawiam
    miras

  • 7. Data: 2003-06-05 11:19:28
    Od: k...@g...pl (Konlin)

    Witaj miras,

    W Twoim liście datowanym 5 czerwca 2003 (13:04:52) można przeczytać:

    m> co do sygnaturki to Twojej na pewno bym nie wysylal(nigdzie) bo jak na
    m> przyjete standardy jest zdecydowanie za dluga.

    To "zdecydowanie" to czasami jeden wiersz - zalezy jaki cyctat sie
    wylosuje.

    m> Druga sprawa, niezwiazana z tematem, to cytowanie. Wiadomo o co chodzi.

    Nie wiem o co chodzi. Mozesz rozwinac? Gdzie cytuje np. caly post
    poprzednika wlacznie z jego sigiem? Bo chyba do tego pijesz?

    Pzdr
    Konrad Inglot

    --
    K.O.N.L.I.N. k...@p...pl
    Kinetic Organism Normally for Logical Infiltration and Nullification,

    "So, so you think you can tell Heaven from Hell?"

  • 8. Data: 2003-06-05 12:18:20
    Od: "Radek Mrozowski" <r...@p...fm>

    > Jakie jest Wasze zapatrywanie na standardowe sygnaturki (np. takie jak
    > ponizsza) w mailach zawierajacych CV i LM?

    Malo powaznie to wyglada. Nie wiem, czy miales dotychczas doswiadczenia z
    emailami bardziej oficjalnymi, wiec mozesz nie wiedziec, ze zazwyczaj pisze
    sie krótkiego siga w postaci:

    Imie i Nazwisko
    Firma
    Stanowisko
    tel(efony)

    W odróznieniu od wierszyków, rozwiniecia ksywek, itp sa to informacje
    istotne, mogace usprawnic kontakt z Toba. Aha i poradze ci jeszcze, ze
    dobrze jest zalozyc sobie maila z normalnym identyfikatorem/aliasem usera
    (np. imie.nazwisko@.; i.nazwisko@...). Wyglada znacznie powazniej niz nick,
    do ktoregomozesz byc nie wiem jak przywiazany...

    Powodzenia

    Radek

  • 9. Data: 2003-06-05 12:25:02
    Od: k...@g...pl (Konlin)

    Witaj Radek,

    W Twoim liście datowanym 5 czerwca 2003 (14:18:20) można przeczytać:

> [...]
    RM> (np. imie.nazwisko@.; i.nazwisko@...). Wyglada znacznie powazniej niz nick,
    RM> do ktoregomozesz byc nie wiem jak przywiazany...

    Z tym moze byc problem - mam konto komercyjne z nickiem i raczej nie
    bede zakladal drugiego. Z kolei uwazam ze konto komercyjne jest o
    niebo bardziej powazne niz imie.nazwisko w darmowym systemie.

    Pzdr
    Konrad Inglot

    --
    K.O.N.L.I.N. k...@p...pl
    Kinetic Organism Normally for Logical Infiltration and Nullification,

    "All in all it was just a brick in the wall"

  • 10. Data: 2003-06-05 12:34:22
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    "Konlin" <k...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > bede zakladal drugiego. Z kolei uwazam ze konto komercyjne jest o
    > niebo bardziej powazne niz imie.nazwisko w darmowym systemie.

    No coz... a ja uwazam zupelnie odwrotnie. Nie kazdy musi miec konto
    komercyjne, natomiast powazny adres mailowy to rowniez okazywanie szacunku
    ewentualnemu pracodawcy. W 99% przypadkow pracodawca nie zastanawia sie nad
    domena z ktorej wyslales maila, bo go to nie interesuje. A
    imie.nazwisko@domena latwo zapamietac i latwo powiazac z konkretna osoba.

    --
    Kania
    GG: 299238