PracaGrupypl.praca.dyskusjeMail z oferta i sygnaturka › Re: Mail z oferta i sygnaturka
    From: "Kania" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Mail z oferta i sygnaturka
    Date: Thu, 5 Jun 2003 14:34:22 +0200
    Sender: k...@p...onet.pl@195.150.162.66

    "Konlin" <k...@g...pl> wrote in message
    news:12315969502.20030605142924@go2.pl...
    > Witaj Radek,
    >
    > W Twoim liście datowanym 5 czerwca 2003 (14:18:20) można przeczytać:

    > Z tym moze byc problem - mam konto komercyjne z nickiem i raczej nie
    > bede zakladal drugiego. Z kolei uwazam ze konto komercyjne jest o
    > niebo bardziej powazne niz imie.nazwisko w darmowym systemie.

    No coz... a ja uwazam zupelnie odwrotnie. Nie kazdy musi miec konto
    komercyjne, natomiast powazny adres mailowy to rowniez okazywanie szacunku
    ewentualnemu pracodawcy. W 99% przypadkow pracodawca nie zastanawia sie nad
    domena z ktorej wyslales maila, bo go to nie interesuje. A
    imie.nazwisko@domena latwo zapamietac i latwo powiazac z konkretna osoba.

    --
    Kania
    GG: 299238