PracaGrupypl.praca.dyskusje › częstochowa- POSZKUJE PRACY!!!

  • 1. Data: 2003-06-05 05:14:12
    Temat: częstochowa- POSZKUJE PRACY!!!
    Od: "JERZY" <k...@t...pl>

    Mężczyzna w wieku 46 lat poszukuje pracy na terenie Częstochowy lub okolic
    posiadam uprawnienia:

    - prawo jazdy kat."B" - doświadczenie
    - uprawnienia na wózki widłowe- doświadczenie
    - uprawnienia na windy towarowe
    - znajomość systemu SAP
    - obsługa komputera
    - MAGAZYN (gospodarka magazynowa)- wieloletnie doświadczenie

    KONTAKT
    JERZY SŁOCIŃSKI
    tel: (34)3639191
    ADRES MAIL: k...@t...pl
    PROSZĘ O KONTAKT PRACODAWCÓW

  • 2. Data: 2003-06-05 07:40:53
    Temat: Re: częstochowa- POSZKUJE PRACY!!!
    Od: "Jakub Zysnarski" <j...@n...onet.pl>

    Użytkownik "JERZY" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > - znajomość systemu SAP
    > - obsługa komputera
    > - MAGAZYN (gospodarka magazynowa)- wieloletnie doświadczenie

    NTG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 3. Data: 2003-06-05 11:10:30
    Od: "root" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JERZY" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Mężczyzna w wieku 46 lat poszukuje pracy na terenie Częstochowy lub
    okolic
    > posiadam uprawnienia:

    Ale nie posiadasz umiejętności czytania.
    My tu w innym wątku toczymy boje o nie wysyłanie na tę grupę
    takich ofert jak Twoja, a Ty na przekór wszystkim jednak wysyłasz.
    Przekora czy może ... boję się powiedzieć gł... ?

    Uprawnienia masz niezłe (magazynówka + SAP)
    z pewnością się gdzieś odnajdziesz,
    ale zwróć uwagę co pomyśli potencjalny pracodawca
    czytając ten wątek.

    mnie ręce opadają

    root

  • 4. Data: 2003-06-06 06:30:58
    Od: "Ewa" <r...@p...onet.pl>

    Dajcie mu spokój. Jesli ma noz na gardle to lapie sie wszystkiego. Nie wazne
    ze to NTG, ale moze ktos mu pomoze! Badzcie troche bardziej wyrozumiali!!!!
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2003-06-06 22:41:18
    Od: "Maciej W" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Ewa" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Dajcie mu spokój. Jesli ma noz na gardle to lapie sie wszystkiego. Nie wazne
    > ze to NTG, ale moze ktos mu pomoze! Badzcie troche bardziej wyrozumiali!!!!
    > Pozdrawiam

    czyli jak nie bede mial kasy na jedzenie i ukradne to tez wtedy trzeba byc
    wyrozumialym?a jak ukradnę jedzenie? a jak kogos zabieje dla kasy to tez? sa
    prawa i trzeba ich przestrzegac...gdybym ja byl pracodawca to wlasnie dlatego ze
    nie rozumie prostych zasad list dyskusyjnych napewno bym go nie zatrudnil...
    pozdr

  • 6. Data: 2003-06-07 06:43:47
    Od: "Anutka" <anutka1504[nospam]@go2.pl>

> [...]
    dlatego ze
    > nie rozumie prostych zasad list dyskusyjnych napewno bym go nie

    Jak ludzie sa sfrustrowani to na jakiekolwiek haslo "praca" juz wywalaja
    swoja oferte, czy to tak ciezko pojąc??;-))

    pozro!
    Ania

  • 7. Data: 2003-06-07 09:48:59
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Anutka" <anutka1504[nospam]@go2.pl> writes:

    [..]

    > Jak ludzie sa sfrustrowani to na jakiekolwiek haslo "praca" juz wywalaja
    > swoja oferte, czy to tak ciezko pojąc??;-))

    a czy tak ciezko pojac, ze tego typu zachowanie jest bezmyslne i
    czesto moze wiecej szkody przyniesc niz korzysci?

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 8. Data: 2003-06-07 13:33:50
    Od: Elfka <k...@g...pl.NOSPAM>

    On 2003-06-07 11:48, Nina M. Miller wrote:

    > a czy tak ciezko pojac, ze tego typu zachowanie jest bezmyslne i
    > czesto moze wiecej szkody przyniesc niz korzysci?

    Osobiscie wole przeczytac takie wlasnie ogloszenie, niz wymysly
    malolatow jak zlozyc cv do koperty, badz co to moze znaczyc unix i
    linux, biorac pod uwage, ze ktos nazywa siebie informatykiem...

    Elfka

    --
    pozdrawiam
    Karolina Budzyńska

  • 9. Data: 2003-06-11 08:13:29
    Od: "Anutka" <anutka1504[nospam]@go2.pl>

    > a czy tak ciezko pojac, ze tego typu zachowanie jest bezmyslne i
    > czesto moze wiecej szkody przyniesc niz korzysci?

    a jakiej szkody jesli mozna wiedziec?
    wg mnie cel uświeca srodki.

    Ania (tez szukajaca pracy i to 8 miesiecy)

  • 10. Data: 2003-06-11 22:05:32
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    > a jakiej szkody jesli mozna wiedziec?

    takiej, ze na newsach na przyklad wiekszosc potencjalnych pracodawcow
    jak i czytelnikow grupy wrzuci cie do killfile i odfiltruje - i
    nastepnym razem, jak bedziesz chciala cos sie zapytac odpowie ci
    glucha cisza.

    > wg mnie cel uświeca srodki.

    naprawde? ulatwilabys kolezance z pracy np. zlamanie nogi zeby zajac
    jej stanowisko? albo, powiedzmy, podrzucilabys jej swinie, zeby ja
    wyywalili a przyjeli ciebie?

    albo przespalabys sie z szefem, zeby cie przyjal do roboty zamiast tej
    kandydatki co ma lepsze kwalifikacje?