PracaGrupypl.praca.dyskusje › Eurobank

  • 1. Data: 2003-06-04 23:21:51
    Temat: Eurobank
    Od: "Agatka" <n...@S...go2.pl>

    Jutro czeka mnie rozmowa, ciekawa jestem co bedzie (ma byc od 14:45 do okolo
    21).
    Moze ktos ma jakies juz doswiadczenia?
    Bede ogromnie wdzieczna!!!
    Pozdrawiam,
    Agatka

  • 2. Data: 2003-06-05 00:08:06
    Temat: Re: Eurobank
    Od: Nuno <n...@p...com>

    Agatka wrote:

    > Jutro czeka mnie rozmowa, ciekawa jestem co bedzie (ma byc od 14:45 do okolo
> [...]

    Moja dziewczyna była na tym 2 tygodnie temu w Szczecinie.
    Rozmowa pozielona jest na 3 etapy.
    1. test. ponoć bardzo trudny, sami organizatorzy przyznajš
    dużo pytań z mitologii. Podobno najlepiej zdajš ten test maturzyści.
    Ale jak ci pójdzie słabo to się nie przejmuj. Test nie jest taki
    ważny.
    2.Rozmowa kwaliwikacyjna. Standard.
    Pytania w stylu: "proszę mi sprzedać Słońce..."
    Jeżeli po tej rozmowie zostaniesz zaproszona na trzeciš rozmowę
    to jesteś wybranš ;-) bo nie każdy przechodzi dalej.
    3.w jednej sali razem jest ok 20 osób i rozwišzujš zadania
    w grupuie (krótko to trwa)
    i to wszystko.
    W cišgu miesišca powinni się z tobš skontaktować.
    Płaca: okres próbny ok.800zł
    potem 1200zł

    pozdrawiam

    --
    n...@p...com
    ICQ#:50758974

  • 3. Data: 2003-06-05 10:38:17
    Od: "Agatka" <n...@S...go2.pl>

> [...]
    > dużo pytań z mitologii. Podobno najlepiej zdają ten test maturzyści.
    > Ale jak ci pójdzie słabo to się nie przejmuj. Test nie jest taki

    hmmmmmmmm, z mitologii????? greckiej?

  • 4. Data: 2003-06-05 13:06:11
    Od: "przemo77" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Nuno" <n...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > dużo pytań z mitologii. Podobno najlepiej zdają ten test maturzyści.
    > Ale jak ci pójdzie słabo to się nie przejmuj. Test nie jest taki
    > ważny.
    > 2.Rozmowa kwaliwikacyjna. Standard.
    > Pytania w stylu: "proszę mi sprzedać Słońce..."
    > Jeżeli po tej rozmowie zostaniesz zaproszona na trzecią rozmowę
    > to jesteś wybraną ;-) bo nie każdy przechodzi dalej.
    > 3.w jednej sali razem jest ok 20 osób i rozwiązują zadania
    > w grupuie (krótko to trwa)
    > i to wszystko.
    > W ciągu miesiąca powinni się z tobą skontaktować.

    i to wszystko za 800 zl - qrwa gdzie zmierza ten kraj, to przeciez
    nienormalne zeby taki piekarz po zawodowce zarabial 1500 na reke, a w banku
    placili 800zl. Wniosek jest jeden - nauka nie poplaca - trzeba bylo isc do
    zawodowki i zapieprzac fizycznie za 1500 na reke - odbebnisz swoje 8 godz i
    do domu, a w takim banku nie dosyc ze praca w stresie i nie rzadko 12 godz i
    odpowiedzialnosc tez duza to jeszcze 800 zeta na miesiac. JA CHCE KOMUNY -
    tam przynajmniej wszyscy mieli prace.

  • 5. Data: 2003-06-05 13:08:31
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "przemo77" <p...@p...onet.pl> wrote in

    /ciach.../

    > i to wszystko za 800 zl - qrwa gdzie zmierza ten kraj, to przeciez
    > nienormalne zeby taki piekarz po zawodowce zarabial 1500 na reke, a w
    > banku placili 800zl.

    Jest to pewien ewenement, jako ze w wiekszosci bankow dostalbys znacznie wiecej.

    > JA CHCE KOMUNY - tam przynajmniej wszyscy mieli
    > prace.

    Wyjedz na Kube - moze Fidel cos bedzie mial.

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 6. Data: 2003-06-05 13:41:00
    Od: "joik" <j...@h...pl>

    > Jest to pewien ewenement, jako ze w wiekszosci bankow dostalbys znacznie
    wiecej.

    Niby co to jest? Ewenement? Tiaaaa, tak sobie to tlumacz
    :))))))))))))))))))))))))))))))

    Pozdrawiam :)

    joik

  • 7. Data: 2003-06-05 13:56:59
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    In article <X...@2...85.112.42>, Wojciech Skrzypinski
    wrote:

    > Jest to pewien ewenement, jako ze w wiekszosci bankow dostalbys znacznie wiecej.

    Huh? Może jako kierownik oddziału albo ktoś w centrali regionalnej albo w
    ogóle w centrali.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - Carterem do Goeteborga za 950 zł / 2 tygodnie + wydatki

  • 8. Data: 2003-06-05 14:30:33
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "joik" <j...@h...pl> wrote in news:bbngu6$32r$1@atlantis.news.tpi.pl:

    /ciach.../

    > Niby co to jest? Ewenement? Tiaaaa, tak sobie to tlumacz
    >:))))))))))))))))))))))))))))))

    Nie bede sie dawal wciagac w dalsze dyskusji, ale o pracy w bankowosci i placach w
    roznych
    bankach wiem duzo. Nie wiem jak Ty, ja znam to z autopsji.

    Oczywiscie ktos, kto nie pracuje w centrali, a na podrzednym stanowisku w oddziale
    nie
    moze liczyc na kokosy. Jednak BSy, PKO BP czy Bank Pocztowy to NIE instytucje, do
    ktorych nalezaloby porownywac Eurobank. A w porownaniu z np. czolowka srednich bankow

    to eurobankowe place, o ktorych mozna bylo uslyszec (powyzsze 800 zl czy 4000 dla
    dyr.
    regionu (!)), naprawde nie wygladaja zbyt atrakcyjnie. Ale to ich sprawa kogo nalapia
    i za
    ile.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 9. Data: 2003-06-05 15:24:39
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl> wrote in

    /ciach.../

> [...]
    > stanowisku w oddziale nie moze liczyc na kokosy. Jednak BSy, PKO BP
    > czy Bank Pocztowy to NIE instytucje, do ktorych nalezaloby porownywac

    Uzupelnienie :
    Pamietajac, ze Eurobank dziedziczy spuscizne Spolem i Wschodniego, takie place nie
    musza dziwic. Ale tak czy inaczej sa one slabe w porownaniu z branza - moze gdy bank
    sie w pelni rozwinie i osiagnie zyski to sprawiedliwie je podzieli :-)

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 10. Data: 2003-06-05 15:40:56
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > Ale tak czy inaczej sa one slabe w porownaniu z branza - moze gdy bank
    > sie w pelni rozwinie i osiagnie zyski to sprawiedliwie je podzieli :-)

    oj naiwny naiwny naiiiwnyyy
    jak dziecko we mgle ;-).

    pozdrawiam

    romekk