PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak oddać CV i list?

  • 1. Data: 2003-06-04 20:56:15
    Temat: Jak oddać CV i list?
    Od: "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl>

    Mam pytanie natury formalnej - jadę do firmy złożyć CV i list motywacyjny.
    Czy włożyć to do koperty? Czy może do koszulki foliowej? Czy może tylko
    spiąć jedno z drugim?
    A w jakim formacie najlepiej kopertę wybrać wysyłając CV i list pocztą?

  • 2. Data: 2003-06-04 21:16:54
    Temat: Re: Jak oddać CV i list?
    Od: Jacek Wojaczyński <k...@z...org>

    "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl> wrote:

    > Mam pytanie natury formalnej - jadę do firmy złożyć CV i
    > list motywacyjny. Czy włożyć to do koperty? Czy może do
    > koszulki foliowej? Czy może tylko spiąć jedno z drugim?

    Ja spinam i wkładam do koszulki.

    > A w jakim formacie najlepiej kopertę wybrać wysyłając CV
    > i list pocztą?

    Hm... Ja wysyłam w takiej kopercie, że wystarczy kartki A4 zgiąć
    trzy razy... W sumie sam nie wiem czy dobrze, ale mam takich
    kopert jeszcze trochę... :-)

    --
    kocurek

  • 3. Data: 2003-06-04 21:19:59
    Od: "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl>

    Użytkownik "Jacek Wojaczyński" <k...@z...org> napisał w wiadomości

    > Hm... Ja wysyłam w takiej kopercie, że wystarczy kartki A4 zgiąć
    > trzy razy... W sumie sam nie wiem czy dobrze, ale mam takich
    > kopert jeszcze trochę... :-)

    3 razy? To jak Ty to skladasz? :)

    Czy koperta A5 nie wydaje sie Wam najlepsza?

  • 4. Data: 2003-06-04 22:18:59
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 4 Jun 2003 23:19:59 +0200, "-=Przemek=-"
    <c...@d...alter.pl> wrote:

    >Czy koperta A5 nie wydaje sie Wam najlepsza?
    A5 nie, ale C5 moglaby byc :D

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 5. Data: 2003-06-04 22:24:05
    Od: Jacek Wojaczyński <k...@z...org>

    "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl> wrote:

    > 3 razy? To jak Ty to skladasz? :)

    Eeee.. znaczy się zginam 2 razy na 3 części :)

    --
    kocurek

  • 6. Data: 2003-06-04 22:31:58
    Od: "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl>

    > Eeee.. znaczy się zginam 2 razy na 3 części :)

    No jasne :)

  • 7. Data: 2003-06-05 07:18:44
    Od: "Lelepeta" <l...@p...onet.pl>

    Z moich doswiadczen:

    - nie polecam zginania ani spinania dokumentow (nie wiadomo co z tym robia i
    w co poznieJ wkladaJa - byc moze od razu w niszczarke ;-)
    - proponuje calosc wlozyc w koszulke
    - format koperty - no wiadomo, bez zginania to musi być więcej niż A4
    - polecam tez grubsza gramature papieru

  • 8. Data: 2003-06-05 08:04:23
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    In article <bbmqo8$cva$1@news.onet.pl>, Lelepeta wrote:
    > Z moich doswiadczen:
    >
    > - nie polecam zginania ani spinania dokumentow (nie wiadomo co z tym robia i
    > w co poznieJ wkladaJa - byc moze od razu w niszczarke ;-)

    Ale to jest argument ZA spinaniem, może nie wrzucą od razu do niszczarki.
    :)
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - Carterem do Goeteborga za 950 zł / 2 tygodnie + wydatki

  • 9. Data: 2003-06-05 11:00:02
    Od: "AA" <a...@s...pl>

    -=Przemek=- wrote in message ...
> [...]
    >spiąć jedno z drugim?
    >A w jakim formacie najlepiej kopertę wybrać wysyłając CV i list pocztą?

    Wkopercie podajemy tylko kwiatki.

  • 10. Data: 2003-06-05 20:23:17
    Od: "regi" <r...@r...pl>

    Użytkownik "-=Przemek napisał w wiadomości
> [...]
    > spiąć jedno z drugim?
    > A w jakim formacie najlepiej kopertę wybrać wysyłając CV i list pocztą?

    To mi trochę pachnie przerostem formy nad treścią, ale niech tam :)

    a czy wiesz, kto w firmach otwiera korespondencję i kto ją (tu CV i listy
    motywacyjne) analizuje????
    Często ten kto analizuje oferty dostaje je porozkładane :)))
    a może się mylę :))

    powodzenia
    Regi