PracaGrupypl.praca.dyskusje › Udokumentowane sukcesy we wdrażaniu aplikacji

  • 1. Data: 2003-06-04 21:40:31
    Temat: Udokumentowane sukcesy we wdrażaniu aplikacji
    Od: "Qbar" <i...@m...pl>

    Witam
    Jestem informatykiem i często podczas przeglądania ogłoszeń o pracy
    spotykam następujący tekst :

    "wymagane <coś tam>udokumentowane sukcesy w zakresie wdrożen systemów
    <jakichś tam> i referencje".

    Jak mam dokumentować sukcesy w pracy ?
    1. Przecież nie pójde do pracodawcy żeby mi wystawił zaświadczenie że
    dobrze pracuje bo wiadomo po co mi to i mnie wyleje na ...
    2. Nie pójde też do klienta po zaświadczenie że to ja właśnie mu wdrożyłem
    system jako pracownik firmy X bo jest to niepoważnie a jak sie pracodawca
    dowie to patrz punkt 1.

    Proszę o rozwiązanie ;-)
    pozdrawiam Qbar

  • 2. Data: 2003-06-05 02:29:29
    Od: "db501" <d...@t...net>

    Udokumentowane nie oznacza "z potwierdzona wiarygodnoscia". Mysle ze w tym
    kontekscie chodzi o zaprezentowanie osiagniec.

  • 3. Data: 2003-06-05 11:26:52
    Od: "marek9993 " <m...@N...gazeta.pl>

    db501 <d...@t...net> napisał(a):

    > Udokumentowane nie oznacza "z potwierdzona wiarygodnoscia". Mysle ze w tym
    > kontekscie chodzi o zaprezentowanie osiagniec.

    No właśnie, bo jak się pisze programy na etacie, to pozostają własnością
    pracodawcy i nie można się konkretnymi programami pochwalić. Tak samo jest
    z wdrożeniami robionymi na etacie. Też nie ma na to namacalnego dowodu.

    Marek

  • 4. Data: 2003-06-05 15:38:35
    Od: "JL" <j...@x...walor.torun.pl>

    "Qbar" <i...@m...pl> wrote in message

    > 2. Nie pójde też do klienta po zaświadczenie że to ja właśnie mu
    wdrożyłem
    > system jako pracownik firmy X bo jest to niepoważnie a jak sie pracodawca
    > dowie to patrz punkt 1.

    Jezeli zrobisz to inteligentnie, to nawet jesli dowie sie o tym
    pracodawca, nie bedziesz mial zadnych nieprzyjemnosci.
    Wystarczy, ze poprosisz klienta o opinie po wdrozeniu,
    "w trosce o najwyzszy poziom zadowolenia", czy jak
    wolisz "najwyzszy poziom uslug".
    Jesli klient byl rzeczywiscie zadowolony i wyrazi to na pismie,
    to masz gwarancje, ze rowniez telefonicznie potwierdzi
    referencje.
    W kilku znajomych firmach, takie formalne opinie sa podstawa
    do "otrzymania wdrozenia".

    Pozdrawiam

    JL

  • 5. Data: 2003-06-05 16:43:14
    Temat: Re: Udokumentowane sukcesy - jak sie to robi w B-B
    Od: "FX" <f...@p...onet.pl>

    > 2. Nie pójde też do klienta po zaświadczenie że to ja właśnie mu
    wdrożyłem
    > system jako pracownik firmy X bo jest to niepoważnie a jak sie pracodawca
    > dowie to patrz punkt 1.

    Ja daje do podpisania prezesowi tej firmy referencje w ktorych
    dodaje takie zdanie:

    "Pracownik firmy X, Pan XXXX, wykazal sie duza fachowoscia i
    sumiennoscia w wykonaniu prac podczas wdrozenia projektu, a
    dzieki swej rozleglej wiedzy technicznej, pomogl nam w..." I tak dalej

    Sciemniam prezesowi ze szef odemnie wymaga takich referencji i ze scina
    premie jak ich sie nie przyniesie, wiec podpisuja bez problemu.
    Przez ostatni rok troche mi sie ich juz uzbieralo :-)

    FX