PracaGrupypl.praca.dyskusje › Mail z oferta i sygnaturka

  • 11. Data: 2003-06-05 12:37:23
    Temat: Re: Mail z oferta i sygnaturka
    Od: "Radek Mrozowski" <r...@p...fm>

    > Z tym moze byc problem - mam konto komercyjne z nickiem i raczej nie
    > bede zakladal drugiego. Z kolei uwazam ze konto komercyjne jest o
    > niebo bardziej powazne niz imie.nazwisko w darmowym systemie.

    No to jak masz takie fajne konto to pewnie mozesz aliasa zalozyc :))

    Co do powagi - rzecz baaaardzo dyskusyjna. Zeby nie wiem jak "renomowaną"
    domeną ktoś dysponował (np. pracodawcy) to w żadnym wypadku nie śle z niej
    maili do potencjalnych zatrudniających. Ma do tego konto frikowe. I to wcale
    nie wygląda niepoważnie, wierz mi. Natomiast nika ustalasz sam i to on o
    tobie świadczy...

    Radek

  • 12. Data: 2003-06-05 12:43:53
    Od: k...@g...pl (Konlin)

    Witaj Radek,

    W Twoim liście datowanym 5 czerwca 2003 (14:37:23) można przeczytać:

    RM> No to jak masz takie fajne konto to pewnie mozesz aliasa zalozyc :))

    Nie wiem czy moge, do tej pory nie potrzebowalem :))

    RM> Co do powagi - rzecz baaaardzo dyskusyjna. Zeby nie wiem jak "renomowaną"
    RM> domeną ktoś dysponował (np. pracodawcy) to w żadnym wypadku nie śle z niej
    RM> maili do potencjalnych zatrudniających.

    Oczywiscie ale ja nie sle z konta firmowego. Resztke rozumu jeszcze
    zachowalem :))

    RM> Ma do tego konto frikowe. I to wcale
    RM> nie wygląda niepoważnie, wierz mi. Natomiast nika ustalasz sam i to on o
    RM> tobie świadczy...

    Akurat moj nick jest, wydaje mi sie, neutralny. W przeciwienstwie do
    innego, czesto pojawiajacego sie na tej grupie :))

    Pzdr
    Konrad

    --
    K.O.N.L.I.N. k...@p...pl
    Kinetic Organism Normally for Logical Infiltration and Nullification,

    "And I have become
    Comfortably numb"

  • 13. Data: 2003-06-05 12:56:46
    Od: "miras" <m...@i...pl>

    Konlin wrote:
    > Witaj miras,
    >

    > Nie wiem o co chodzi. Mozesz rozwinac? Gdzie cytuje np. caly post
    > poprzednika wlacznie z jego sigiem? Bo chyba do tego pijesz?

    chodzilo mi raczej o niestandardowy znak cytowania(znowu te standardy
    wyjdzie na to ze sam jestem standardowy :)

    Pozdr
    miras