PracaGrupypl.praca.dyskusje › List z babelkami ??

  • 1. Data: 2002-12-18 10:45:44
    Temat: List z babelkami ??
    Od: b-a-rt <b...@w...pl>

    Kurna...mam takie szybkie pytanie : jak nazywa sie koperta w ktorej
    najczesciej przesylane sa kompakty ??? posiada ona takowe babelki do
    ochrony ???
    wiem ze glupie strasznie pytanie ale poratujcie

    b-a-rt

  • 2. Data: 2002-12-18 11:25:56
    Temat: Re: List z babelkami ??
    Od: Ender <m...@m...poczta.onet.pl.usun.malpe>

    Użytkownik b-a-rt napisał:
> [...]
    > ochrony ???
    > wiem ze glupie strasznie pytanie ale poratujcie

    Tutaj masz takie koperty do wyboru:
    http://strony.www.ntg.bocznica.org/

  • 3. Data: 2002-12-18 11:47:47
    Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "b-a-rt" <b...@w...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > ochrony ???
    > wiem ze glupie strasznie pytanie ale poratujcie

    koperta z wkladem foliowym

    pozdrawiam cieplutko
    misiczka z Wroc?awia

    --
    W ?yciu cokolwiek oswoisz, jeste? za to odpowiedzialny
    (Saint-Exupery)

  • 4. Data: 2002-12-18 11:50:15
    Od: GL <p...@o...pl>

    On Wed, 18 Dec 2002 12:25:56 +0100, Ender
    <m...@m...poczta.onet.pl.usun.malpe> wrote:

    >Tutaj masz takie koperty do wyboru:
    >http://strony.www.ntg.bocznica.org/

    inteligent z ciebie

    GL

  • 5. Data: 2002-12-18 12:15:10
    Od: "Piotrwarez" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > ochrony ???
    > wiem ze glupie strasznie pytanie ale poratujcie

    koperta z wypelniaczem / koperta z wypelniaczem z folii pecherzykowej /
    koperta ochronna

  • 6. Data: 2002-12-18 13:28:21
    Od: j...@g...pl (JaGodka)

    Hello

    bar> Kurna...mam takie szybkie pytanie : jak nazywa sie koperta w ktorej
    bar> najczesciej przesylane sa kompakty ??? posiada ona takowe babelki do
    bar> ochrony ???

    Koperta perforowana. Wlasnie dzisiaj na poczcie kupowalalm i tak mnie
    kobita poinstruwala :)

    --
    Best regards,
    JaGodka mailto:j...@g...pl

  • 7. Data: 2002-12-18 14:04:03
    Od: "Long" <a...@g...pl>

    "JaGodka" <j...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > bar> ochrony ???
    >
    > Koperta perforowana. Wlasnie dzisiaj na poczcie kupowalalm i tak mnie

    Slyszalem jeszcze o kopercie z folia groszkowa :)

  • 8. Data: 2002-12-18 19:10:12
    Od: b-a-rt <b...@w...pl>

    OK..dzieki za odpowiedzi...
    Temat uwazam za zamkniety

    b-a-rt
    GG 1054840

  • 9. Data: 2002-12-19 08:57:16
    Od: Ender <m...@m...poczta.onet.pl.usun.malpe>

    Użytkownik GL napisał:

    > inteligent z ciebie

    A moze pytanie postawione przez b-a-rt'a miało cokolwiek wspólnego z
    tematyką grupy?

    Opis tematyki grupy dostępny pod:
    http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.dyskusje

  • 10. Data: 2002-12-19 10:19:12
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Trzeba było jej powiedzieć, że pomyliła chyba perforację z defloracją ;-)

    Pzdr: Dogbert